2021-09-18, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Nu listar HB makt-kvinnor han inte vill vara intim med. Kan det bli mer tonårspatetiskt!

https://www.youtube.com/watch?v=_ate_ALDgtE

En lista vilka han inte vill ta en fika med,OCH ta bakifrån.
Vad har det ena ens med det andra att göra?
Citera
2021-09-18, 21:52
Medlem
Undrar om han ens kollar på sånt han lagt ut tänkte på det senaste där han återigen missa klippningen, han som sliter hela dagar med detta.

Såg att både Margit, hon som hamnat på psyket pga sina idéer och den där kristna "trolljägaren" var kritisk till håkans senaste inlägg bland kommentarerna.
Citera
2021-09-18, 23:08
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.andersson85
Undrar om han ens kollar på sånt han lagt ut tänkte på det senaste där han återigen missa klippningen, han som sliter hela dagar med detta.

Såg att både Margit, hon som hamnat på psyket pga sina idéer och den där kristna "trolljägaren" var kritisk till håkans senaste inlägg bland kommentarerna.

Till vilken video? Jag har läst ałka kommentarer till den sista och inte sett det.
Citera
2021-09-19, 08:04
Medlem
Jag är förvånad att andra youtubers inte tagit avstånd från Bergmark än, den där Christer från Filipinerna förstår jag, han verkar mest bara missnöjd och hakar på alla som har en negativ åsikt om något, men Lennart och andra som ändå är hyfsat städade kan ju inte uppskatta att hamna i samma fack som Håkan.

Som jag förstått det så vill Populisterna ragga röster i kommande val, och det finns en plan för hur detta ska gå till tillsammans med andra mindre partier, men hur seriöst är det då när Populisternas partiledare sitter svinfull en Fredagkväll och gör en top10 lista på kvinnliga politiker han inte vill ligga med? Det är ju så skrattretande.
Citera
2021-09-19, 09:16
Medlem
Att dessa två dårar som Håkan Bergmark och Fritjof Persson kallar sig för Politiker
I bästa fall "fritidspolitiker" men att försöka glida på titeln
Politiker bevisar bara deras brist på inkompetens ...

Och sen tror pajasen bergmark på allvar att följare kommer att lägga sin röst på "fyll-partiet,
så ev. HB kan få en plats i regeringen, finns faktist klipp om detta i tramskanylen på YT.
Ni hör ju själva vilka clowner dessa är och vilken värld som snurrar där uppe
Citera
2021-09-19, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Att dessa två dårar som Håkan Bergmark och Fritjof Persson kallar sig för Politiker
I bästa fall "fritidspolitiker" men att försöka glida på titeln
Politiker bevisar bara deras brist på inkompetens ...

Och sen tror pajasen bergmark på allvar att följare kommer att lägga sin röst på "fyll-partiet,
så ev. HB kan få en plats i regeringen, finns faktist klipp om detta i tramskanylen på YT.
Ni hör ju själva vilka clowner dessa är och vilken värld som snurrar där uppe

Ja han tror att dem ska komma in riksdagen..😂
Skulle ju höja underhållningsvärdet på partiledar debatterna med minst 3000%.
Citera
2021-09-19, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus
Jag är förvånad att andra youtubers inte tagit avstånd från Bergmark än, den där Christer från Filipinerna förstår jag, han verkar mest bara missnöjd och hakar på alla som har en negativ åsikt om något, men Lennart och andra som ändå är hyfsat städade kan ju inte uppskatta att hamna i samma fack som Håkan.

Som jag förstått det så vill Populisterna ragga röster i kommande val, och det finns en plan för hur detta ska gå till tillsammans med andra mindre partier, men hur seriöst är det då när Populisternas partiledare sitter svinfull en Fredagkväll och gör en top10 lista på kvinnliga politiker han inte vill ligga med? Det är ju så skrattretande.

Det är helt obegribligt att dem vill smeta ned sig med ett riktigt rövhål som HB.
Blundar helt inför hans missbruk och hänger på att det är mobbing att säga att han sänder full osv osv.
Suck!

Verkar vara hans typ 16400 följare som ger han respekt?.
Spännande att det hela tiden ökar med jämna 100 tal.🤔
Citera
2021-09-19, 11:07
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus

Jag fattar inte heller hur någon kan vilja associeras med ett vrak som Beggmark. Det kan vara så enkelt som någon skrev att de är rädda att han i sin besvikelse över att inte få vara med i gänget skulle snacka skit om dom istället för att göra reklam för dom. Beggis Smack Smack har nog fans som följer och swischar dom också.

Ja det är så sjukt det med hur Beggis beter sig att det saknar motsycke.
Citera
2021-09-19, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Det är helt obegribligt att dem vill smeta ned sig med ett riktigt rövhål som HB.
Blundar helt inför hans missbruk och hänger på att det är mobbing att säga att han sänder full osv osv.
Suck!

En lista med vilka man inte vill fika med eller ligga med.
Förstår inte vara vad det ena har ned det andra att göra riktigt?
Citera
2021-09-19, 11:14
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
En lista med vilka man inte vill fika med eller ligga med.
Förstår inte vara vad det ena har ned det andra att göra riktigt?

Det är nog bara vraket Smack Smack som förstår det.
Citera
2021-09-19, 11:15
Medlem
Citat:
Ja han tror att dem ska komma in riksdagen..😂
Skulle ju höja underhållningsvärdet på partiledar debatterna med minst 3000%.

Herregud, ser bilden redan nu när dårarna ska inta talarstolen, HB med sina ticks och
Fritjofsen skriker ut sitt budskap, så alla ramlar baklänges i bänkarna
Citera
2021-09-19, 11:16
Medlem
Citat:
Suck!

Obegripligt hur han kan ha över 16000 prenumeranter.
Men kan allas vpran Bert ga typ 68000 så är ingenting omöjligt.
För det är tamefan Obegripligt på riktigt!
Multimiljonär som tigger swishpengar.
Undrar hur många hundra tusen kronor denna filur drar in skattefritt på denna "lilla" buisness?
Ett räkneexempel: om var tionde prenumerant skänker 100:-/år så blir det en nätt summa på 680 000:-
Dessutom glr han ideligen reklam för sina egna företag,prenumeranterna betalar ju för den.
Så de flesta Youtuber gör detta för pengarna och inget annat.
De rabblar alla samma saker,nyheter,konspirationsteorier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in