2021-06-07, 10:57
Medlem
Rodjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Man behöver ingen kanal för att kritisera en alkoholiserad parasit och mytoman.
Ja, nu är det så att alla har rätt att uttrycka sin åsikt vare sig man tar ett par öl och chots eller inte!
Försök begrip det och lägg inte in moralism i dina åsikter, det luktar illa!
Citera
2021-06-07, 10:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
Fast Lennart har nog inte, och skulle aldrig umgås med Håkan. Lennart vill väl inte be honom dra åt helvete för att han är trevligare än så antagligen, och har inget att vinna på det. Snacka inte skit om Lennart. Du ser ju själv i videon, han är en kändis i kretsarna. Han har hem, bil och jobb. Han är ingen pissluffare som Håkan.

Han kallar honom broder i kommentarer och tar med honom i sina videos, nämner honom som en som bör få respekt. Bara att han inte ar avstånd från honom räcker. Är det trevligt att hålla god min inför en sån mytoman och parasit ? Jag anser att det är fegt att inte säga vad man tycker. Eller åtminstone ignorera och ta totalt avstånd. Men det är så som fler skriver också att de har samma följare och han skulle tappa swisch på det. Att han är kändis har ju inget med saken att göra. Hemlös och utan jobb som HB är han inte men vad spelar det för roll i sammanhanget ?
Citera
2021-06-07, 10:59
Medlem
Rodjas avatar
Citat:
Man behöver ingen kanal för att kritisera en alkoholiserad parasit och mytoman.
Nä, ni gör det helt här och det är väl okej eftersom jag gillar fb.
Men kom med lite intelligentare kommentarer då och då också......
Citera
2021-06-07, 10:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rodja
Ja, nu är det så att alla har rätt att uttrycka sin åsikt vare sig man tar ett par öl och chots eller inte!
Försök begrip det och lägg inte in moralism i dina åsikter, det luktar illa!

Ta ett par öl är inte vad det handlar om. Han är en alkis. Han sitter och ljuger på fyllan för att han är MYTOMAN. Men det verkar vara helt ok för dig med din moral.
Citera
2021-06-07, 11:00
Avslutad
Citat:
Nä, ni gör det helt här och det är väl okej eftersom jag gillar fb.
Men kom med lite intelligentare kommentarer då och då också......

Det är mycket intelligenta kommentarer här. Jag har inte sett någon från dig.
Citera
2021-06-07, 11:11
Avslutad
Citat:
Fast Lennart har nog inte, och skulle aldrig umgås med Håkan. Lennart vill väl inte be honom dra åt helvete för att han är trevligare än så antagligen, och har inget att vinna på det. Snacka inte skit om Lennart. Du ser ju själv i videon, han är en kändis i kretsarna. Han har hem, bil och jobb. Han är ingen pissluffare som Håkan.

Enligt ditt resonemang är det då så här. Lennart ville väl inte be peddot och kvinnomisshandlare dra åt helvete för att han är för trevlig för det. Han har massor att vinna på att höra det i form av respekt.
Citera
2021-06-07, 11:30
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Han kallar honom broder i kommentarer och tar med honom i sina videos, nämner honom som en som bör få respekt. Bara att han inte ar avstånd från honom räcker. Är det trevligt att hålla god min inför en sån mytoman och parasit ? Jag anser att det är fegt att inte säga vad man tycker. Eller åtminstone ignorera och ta totalt avstånd. Men det är så som fler skriver också att de har samma följare och han skulle tappa swisch på det. Att han är kändis har ju inget med saken att göra. Hemlös och utan jobb som HB är han inte men vad spelar det för roll i sammanhanget ?

Som sagt, han gör det för att det ser trevligt ut, och för att det ger honom publicitet i kommentarsfältet. Jag håller med, han borde chilla lite med det. Speciellt nu. Tror knappast att Lennart inners inne ser HB som en broder.
Citera
2021-06-07, 11:39
Medlem
Rodjas avatar
Ja, intelligensen är frånvarande från dem som senast klagade på frånvarande intelligens
Inget konkret med andra ord utan mest tyckanden och ogillande....
Citera
2021-06-07, 11:55
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ja, intelligensen är frånvarande från dem som senast klagade på frånvarande intelligens

Inget konkret? Att HB är alkoholist och mytoman, är inte det konkret nog?

Så du tror på att Håkan blev inkallad som student från Lund för att dyka på Estonia? Så du tror på att Håkan har ägt en TV-studio med utrustning för 20 miljoner, när han i sitt senaste klipp konstaterar att han inte är tekniskt kunnig nog att redigera en simpel video? Så du tror på att Håkan har både skepparexamen och flygcertifikat? Så du tror på att Håkan är utbildad ekonom och nästan färdigutbildad jurist? Så du tror på att Håkan var nykter i sin senaste video? Etc...

Har du sett hans kläder, räcker inte det för att förstå att han är en fattig luffare som hittar på allt?

Hur mycket har du swishat honom egentligen?

EDIT: Om du inte redan har sett den här. Här är Håkan cirka 50 år gammal. Tror du själv på att han haft ett så framgångsrikt liv som han själv vill påstå? https://www.youtube.com/watch?v=IqzDgasTydY
Senast redigerad av Tremendously 2021-06-07 kl. 11:59.
Citera
2021-06-07, 12:24
Avslutad
Citat:
Som sagt, han gör det för att det ser trevligt ut, och för att det ger honom publicitet i kommentarsfältet. Jag håller med, han borde chilla lite med det. Speciellt nu. Tror knappast att Lennart inners inne ser HB som en broder.

Ja han borde verkligen chilla med det. Jag hoppas att han inte ser honom som en broder men hur ska jag veta det ? Hur ska andra veta ?
Citera
2021-06-07, 12:25
Avslutad
Citat:

Det har inte varit annat än konkret om Mytomanen borsett från lite skämt om honom vilket jag tycker att han som han beter sig gjort sig förtjänad av. Jag undrar också hur mycket du har swischat dåren.
Citera
2021-06-07, 12:37
Avslutad
Citat:
Han hann inte äta under dagen, och vätsan hade gått ur kroppen pga värmen. Jag menar...Håkan är 61 år, inser han inte att normala människor äter innan, tar med sig vatten och kanske nåt att käka, alternativt käkar utemat när det är klart? Juste...Håkan måste ju hem med tom mage för att maximalt kunna utnyttja varenda droppe bärs han ska sätta i sig...

Hahaha...finns säkert folk som swishar varje gång han säger att han är hungrig också.

Konstigt att han fick sån hicka och blev så trött. Han pratade ju redan i början av veckan om att vila sig inför söndagen
Senast redigerad av AwakeAsFuck 2021-06-07 kl. 13:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in