2021-06-06, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xanatoz
Själv kallar han det att han blev "bortförd av poliser i gasmask".

Och varför har han klippt ihop filmen baklänges?

https://www.youtube.com/watch?v=Y75UUQxYfgU

Svaret är enkelt. Han vet att följarna är idioter och att de omöjligt skulle orka se en film på nästan nio minuter. Då är det lika bra att börja med slutet så att folk får se den oändligt spännande upplösningen när Håkan "förs bort". I själva verkat så höll sig fegisen i utkanten och lommade iväg helt av sig själv. Han var väl törstig och ville hem till en varm öl.
Citera
2021-06-06, 23:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
Vad menar du med "Säg mig vem dina vänner är så ska jag säga vem du är"?

Det som ordspråket säger. Är man kompis med Bergmark när man vet hur han är så är man inte bättre själv. Är man kompis med en eller flera pedofiler när man vet hur dom är, är man kompis med kvinnomisshandlare etc.
Citera
2021-06-06, 23:31
Medlem
Jävlar vad dragen han är på sina senaste stora filmproduktioner.
Smackar och fylle hickar.
Är bara för att han inte han äta? 😂
Citera
2021-06-06, 23:32
Medlem
Riktigt dyngrak och såsig i kvällens uppladdningar. Han måste gått hårt på spriten ikväll med tanke på att det knappt går att urskilja vad han säger. Det påminner lite om materialet från i vintras, sluddrandet är åtminstone på samma nivå.
Citera
2021-06-06, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Riktigt dyngrak och såsig i kvällens uppladdningar. Han måste gått hårt på spriten ikväll med tanke på att det knappt går att urskilja vad han säger. Det påminner lite om materialet från i vintras, sluddrandet är åtminstone på samma nivå.

Ja han är
rejält sleten
Men hans följare älskar fyllot.
Citera
2021-06-07, 00:04
Avslutad
Citat:
Ja, jävlar vad full han är ikväll. Och skyller på "hicka".

Det verkar ha varit en lyckad dag. Demonstration, slåss med polisen och sen en redig drängfylla på det. 61-åringen verkar leva livet.
Citera
2021-06-07, 06:31
Medlem
Fyllepajasen Håkan Bergmarks verklighet

Många fyllehickningar blir det ..
https://www.youtube.com/watch?v=fRVsjxZeJ9o

Å samma kläder varje dag
Citera
2021-06-07, 07:36
Medlem
Citat:

Samtidigt som de som swishat hejar på.
De förstår nog inte att det är deras pengar som dricks upp.
Hur motiverar man sig egentligen att supa sig full när man Samtidigt tigger pengar till obetalda skulder och till renovering av egna ägodelar?
Det måste handla om något slags förståndshandikapp.
Dummare skara går nog inte att finna.
Som någon nyligt sa -naturens egna sätt att hålla lite nivå på den mänskliga populationen ,dessa som inte tar pandemin på allvar utsätter sig för onödiga risker ,de saknar självbevarelsedrift och normalt förstånd för att inta viktig information om vad som händer runt omkring dom.
Citera
2021-06-07, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uschling
Ja, det tror jag.
Det är det som är drivkraften, en jättestor del av det egentliga syftet med youtubenärvaron och i vissa fall förmodligen också en överenskommelse "programledarna" emellan...medhåll av allt varandra säger, och lite ryggdunkningar ibland av varandra i kommentarerna eller på film för att därigenom öka chanserna att i utsagorna bli trodda av lärjungarna som läser allt.
(Seeing is believing, som det brukar heta)

Nu är det ju så också att ingenting i livet är riktigt svart eller vitt utan kan kan vara grått också om ni förstår vad jag menar med mitt stackars surr.
Alltså saker kan vara ljusgrått eller mörkgrått på skalan mellan svart och vitt, och att ingen är helt ond (svart) eller för den delen heller helt ärlig och gudomlig (vit).

Och jag tror säkert att vissa av dem som gör såhär har någon form av grej ändå dom tycker är viktig att ägna sig åt (protestera, konspirera om saker de tror på själva, eller nåt annat), även om dom såklart passar på samtidigt att uttrycka ett stort behov av ekonomiskt stöd för det dom gör men som i själva verket bara är att mjölka lärjungarna så man själv får det bättre ställt på dessas bekostnad.

Det har blivit ett sätt att nå fram till ökad materialistisk/ekonomisk framgång i livet, på bekostnad av mindre vetande och på andra sätt marginaliserade medmänniskor.

Det handlar mest om intäkterna de får från Youtubesuccen och swishtiggeriet förstås.
Därför dessa ryggdunkningar,samma nyttiga idioter till lärjungar som prenumererar på samtliga frihetsschämpar.
Att fördöma tex fylla är rena swichsjävmordet.
Citera
2021-06-07, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uschling
Ja, det tror jag.
Det är det som är drivkraften, en jättestor del av det egentliga syftet med youtubenärvaron och i vissa fall förmodligen också en överenskommelse "programledarna" emellan...medhåll av allt varandra säger, och lite ryggdunkningar ibland av varandra i kommentarerna eller på film för att därigenom öka chanserna att i utsagorna bli trodda av lärjungarna som läser allt.
(Seeing is believing, som det brukar heta)

Nu är det ju så också att ingenting i livet är riktigt svart eller vitt utan kan kan vara grått också om ni förstår vad jag menar med mitt stackars surr.
Alltså saker kan vara ljusgrått eller mörkgrått på skalan mellan svart och vitt, och att ingen är helt ond (svart) eller för den delen heller helt ärlig och gudomlig (vit).

Och jag tror säkert att vissa av dem som gör såhär har någon form av grej ändå dom tycker är viktig att ägna sig åt (protestera, konspirera om saker de tror på själva, eller nåt annat), även om dom såklart passar på samtidigt att uttrycka ett stort behov av ekonomiskt stöd för det dom gör men som i själva verket bara är att mjölka lärjungarna så man själv får det bättre ställt på dessas bekostnad.

Det har blivit ett sätt att nå fram till ökad materialistisk/ekonomisk framgång i livet, på bekostnad av mindre vetande och på andra sätt marginaliserade medmänniskor.

Ett perfekt sätt att bekosta alkoholismen.
Men det kommer krävas ständiga finurliga idéer hur man kan utlösa empati hos lärjungarna, dom köper i.o.f det mesta,men om swishflödet ska vara någorlunda jämnt så krävs nya "olyckor"/"attacker".
En rätt underhållande fars faktiskt, man vet aldrig riktigt vilken vändning det ska ta.
Ena dagen Mossad-agenter, andra dagen komandosoldater.
Släng dej i väggen-sagan om ringen.
Senast redigerad av Kho71 2021-06-07 kl. 08:48. Anledning: Stavfel
Citera
2021-06-07, 10:46
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Det som ordspråket säger. Är man kompis med Bergmark när man vet hur han är så är man inte bättre själv. Är man kompis med en eller flera pedofiler när man vet hur dom är, är man kompis med kvinnomisshandlare etc.

Fast Lennart har nog inte, och skulle aldrig umgås med Håkan. Lennart vill väl inte be honom dra åt helvete för att han är trevligare än så antagligen, och har inget att vinna på det. Snacka inte skit om Lennart. Du ser ju själv i videon, han är en kändis i kretsarna. Han har hem, bil och jobb. Han är ingen pissluffare som Håkan.
Citera
2021-06-07, 10:52
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Fyllepajasen Håkan Bergmarks verklighet

Många fyllehickningar blir det ..
https://www.youtube.com/watch?v=fRVsjxZeJ9o

Å samma kläder varje dag

Han hann inte äta under dagen, och vätsan hade gått ur kroppen pga värmen. Jag menar...Håkan är 61 år, inser han inte att normala människor äter innan, tar med sig vatten och kanske nåt att käka, alternativt käkar utemat när det är klart? Juste...Håkan måste ju hem med tom mage för att maximalt kunna utnyttja varenda droppe bärs han ska sätta i sig...

Hahaha...finns säkert folk som swishar varje gång han säger att han är hungrig också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in