• 1
  • 2
2020-10-03, 20:10
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Drama queens?
Ja, eller en atrapp. Men sågspån och olja? Kan ju vara nåt kvarlämnat skräp med.
Citera
2020-10-03, 20:12
Bannlyst
Kristna håller sig med en massa homfobi.
Citera
2020-10-03, 22:46
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Drama queens?

Låter som det. Nu fick de ju extremt mycket uppmärksamhet och garanterat containervis med likes och styjkekjamaj och sympatier eftersom de så "modigt" kämpar mot "hatet", "nazisterna", "de Onda", "homofoberna", "Voldemort", "antidemokraterna", och så vidare. För det är ju alltid synd om den som är förtryckt, som vi vet. Och vad skulle de kämpa för om de inte skulle bli förtrycka, liksom?

Säger inte att de är de själva som gjort det - men man kommer ju onekligen att tänka på den här bilden när man läser tidningsartikeln...
Citera
2020-10-03, 23:09
Medlem
Journalisten låter skeptisk och frågar polisen: "var det gjort så att det skulle se ut som en bomb?

"Ja, det är min uppfattning" säger polisen.

"Min uppfattning". Låter mer som paranoia. Räcker väl med en chipspåse så tror de väl att det är en bomb. Idioter.
Citera
2020-10-03, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Bögarna borde ju ha sett vilka grupperingar som skrek slagord, och hade det varit NMR eller några andra högerextrema så hade det stått på löpsedlarna. Gissar på mångfalden.

Vilka bögar babblar du om? det var inga bögar som bar flaggan och satte upp den på vattentornet. Bla ortens idrottsförening.
Citera
2020-10-04, 23:49
Medlem
C.H.Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Femtekolonnaren
Journalisten låter skeptisk och frågar polisen: "var det gjort så att det skulle se ut som en bomb?

"Ja, det är min uppfattning" säger polisen.

"Min uppfattning". Låter mer som paranoia. Räcker väl med en chipspåse så tror de väl att det är en bomb. Idioter.

Nejdå, nog va vitsen att det skulle se ut som en bomb alltid. Men fantastiskt barnsligt gjord.
Citera
2020-10-08, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
Ska ha samlats en grupp folk förra helgen när tornet kläddes som eopade glåpord m.m

NMR eller mer troligt mångfaldsmän?

Från säker källa så hörde jag att det var en präst som varit där när tornet skulle kläs. Den jag pratade med la ingen vikt vid det så det verkar ha gått lugnt till, dvs ingen grupp av människor.
Citera
2020-10-08, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BatesTraits
Från säker källa så hörde jag att det var en präst som varit där när tornet skulle kläs. Den jag pratade med la ingen vikt vid det så det verkar ha gått lugnt till, dvs ingen grupp av människor.

Haha stämmer detta är det ju än roligare. En präst som bombhotar bögfestival?
Citera
2020-10-08, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
Haha stämmer detta är det ju än roligare. En präst som bombhotar bögfestival?

Nej nej. Prästen var där när tornet kläddes. Invigningen var några dagar efteråt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in