• 1
  • 2
2006-05-12, 19:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
Helt beroende på hur stor hon är. Är hon stor så får hon en stor förstås.

Har köpte en gigantisk till en "väninna" för ett antal år sen. Som tack fick jag bilder på spektaklet
Bildbevis tack
Citera
2006-05-12, 20:24
Medlem
Cruella de Vils avatar
ahh smart det där

Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
de flesta tjejer jag känner föredrar en liten hård som kan vibrera rejält.

personligen så anser jag att rabbit är en riktigt skitildo men jag vet att vissa älskar den, är det hennes första skulle jag satsa på en mer neutral, hade jag penis skulle jag inte låta den inverka på valet av storlek, kanske skulle köpa 3, en liten, en mellan och en grosse, variation förnöjjer.

tre stycken olika vore egentligen perfekt eller jag som tjej kan ju säga att det är alltid kul med lite variation...

finns ju så himla mycket att välja på oxå... några personliga favoriter Lady Tiera??
Citera
2006-05-12, 21:03
Medlem
Citat:
Ja då det tycker jag. Problemet är möjligen att proportionerna försvann så den ser inte alls så gigantisk ut som den var. Ungefär som min underarm (som i och för sig inte är så tjock).

Det var i allafall en kul present jag fick tillbaka. Hon fotade en rulle på henne och leksaken (+ några av hennes egna gamla leksaker), skickade i en förbetald fotopåse i mitt namn så hon har inte ens sett bilderna själv

Tyvärr var många av bilderna suddiga men tanken var god i allafall

We want pix! We want Pix!! WE WANT PIX!
Citera
2006-05-13, 08:55
Medlem
J.Ns avatar
Måste kolla med henne så att det är ok. Man ser ändå inte vem det är på bilderna El jo jag kände igen lite men det var bara för att jag sett underlivet på extremt nära håll
Citera
2006-05-25, 17:52
Medlem
Rans avatar
Citat:
Måste kolla med henne så att det är ok. Man ser ändå inte vem det är på bilderna El jo jag kände igen lite men det var bara för att jag sett underlivet på extremt nära håll
Visst, upp med bilderna nu!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in