2020-10-02, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnyhotter
Vänsterblivna hittar på en massa skit och argumenterar emot sina egna fantasifoster..

Helt jävla sanslöst.
Proud boys är t.ex mycket mer etniskt diverserade än amerkanska antifa men förvandlas iaf till en vitmakt grupp i deras sjuka värld.
Kan inte dessa bara hålla käften och istället bidra till integrationen genom att flytta till Rinkeby eller något liknande område.

Jag såg i ett annat forum allt bra Donald har gjort för USA undertiden han varit president, var en ganska lång lista. Allt han har gjort kanske inte har varit bra för personer utanför USA, men det är inte hans jobb. Han ska se till att amerikanerna får det så bra som möjligt. Inte göra som vi svenskar försöka få att alla har det bra i hela världen. Ett land ska styras som ett företag inte som en förskola att alla ska kunna vara där och leka runt.

Hoppas han klarar sig ur det här, det skulle nog sätta fart på ekonomin ännu mer.
Citera
2020-10-02, 19:53
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Tror ni att de behandlar honom med plasma från corona-överlevare? För antikropparna alltså?

Han har varit helt tyst om klorokin, tror ni han tar det nu?

De frågorna ställdes till WH stabschef för någon timme sen på en presskonferens, stabschefen ville inte svara.
Citera
2020-10-02, 19:55
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det ska byggas sympatier nu för trumpen, låter nästan som ett PR-stunt.

Tja BoJo var ju en grönsak i en månad när han åkte på den och det kan nu vara samma med Donald. Donald får knappas några sympatipoäng då han har mest sig själv att skylla.

Om han blir väldigt sjuk så är det nog bäst att avgå och låta Den Vite mannen ta över som är yngre och inte lider av extrem fetma.

Citera
2020-10-02, 19:56
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
De frågorna ställdes till WH stabschef för någon timme sen på en presskonferens, stabschefen ville inte svara.
Nej det ska väl mycket till för att ge ut den informationen. Handlar ju om nationell säkerhet.

Jag hade gissat att han får plasma med antikroppar och kanske eventuellt dexametason. Det senare är jag mer osäker på för att det är nog egentligen inte förrän senare, om man blir allvarligt sjuk, som det har någon effekt. Skulle kunna ha motsatt effekt vid milda symtom.
Citera
2020-10-02, 20:00
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Nej det ska väl mycket till för att ge ut den informationen. Handlar ju om nationell säkerhet.

Jag hade gissat att han får plasma med antikroppar och kanske eventuellt dexametason. Det senare är jag mer osäker på för att det är nog egentligen inte förrän senare, om man blir allvarligt sjuk, som det har någon effekt. Skulle kunna ha motsatt effekt vid milda symtom.

Ja...i vilket fall så kan man vara säker på att Trump får den absolut bästa vård som finns tillgänglig. Fast det låter inte så bra att han redan har, enligt WH, "milda symptom". Han kommer alltså inte att gå igenom det här symptomfri, som ju ändå väldigt många gör.
Citera
2020-10-02, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Tja BoJo var ju en grönsak i en månad när han åkte på den och det kan nu vara samma med Donald. Donald får knappas några sympatipoäng då han har mest sig själv att skylla.

Om han blir väldigt sjuk så är det nog bäst att avgå och låta Den Vite mannen ta över som är yngre och inte lider av extrem fetma.

Ja, om Trump skulle närma sig att tas in på intensiven så tar VP naturligtvis över. Många här verkar glömma att Trump även har många andra plikter än att driva valkampanj och hålla tal eller press-briefings. Han har många fler ansvarsområden som inte gärna kan delegeras neråt.
Citera
2020-10-02, 20:05
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Jag är som bekant förespråkare av grymme Joe Biden att vinna detta presidentval. Men jag önskar nuvarande president Donald Trump och hans First Lady ett snabbt tillfrisknande, så att han efter att ha förlorat valet kan återgå till sina golfrundor.
Citera
2020-10-02, 20:05
Avstängd
Citat:

Jag tycker att man borde börja med HCQ och olika varianter av D-vitamin.
Senast redigerad av borskungen 2020-10-02 kl. 20:08.
Citera
2020-10-02, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det ska byggas sympatier nu för trumpen, låter nästan som ett PR-stunt.

Det kanske är för mycket begärt för vissa att kunna känna sympati för en svårt sjuk människa.
Citera
2020-10-02, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Tror du B är smittad då?

Det spekuleras om det, eftersom Biden o Trump har tydligen varit i närmare kontakt bakom kulisserna än på scenen.
Citera
2020-10-02, 20:15
Medlem
HAARPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timmerstock
Det är inte en random 70åring vi snackar om, gubben har energi och världens bästa läkare vid sin sida. Och sedan har dom säkerligen upptäckt väldigt tidigt att han smittad och kan sätta in åtgärder på direkten.
Friskförklarad snart.

POTUS-jobbet tar på krafterna. Dessutom är han gammal , överviktig och otränad.

https://www.youtube.com/watch?v=HSQvwkVLPDM&ab_channel=JimmyKimmelLive
Citera
2020-10-02, 20:16
Medlem
Trump är den bästa presidenten USA någonsin har haft. Hoppas han sopar banan med sleepy joe.

Krya på dig MR President.

MAGA!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in