2020-10-08, 22:45
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019
Jag hejjae inte på trump alls - jag bryr mig inte men det är kul med er vänsterfånar. Jag tror på ett starkt drivit kapitalistiskt EU - vilken detta dårskap i USA Driver. Eu kommer ta över kapitalismen medans usa går åt pipan - DET är jag glad över så vi kan kasta ut vänstern ur eu än gång för alla.

Trump med sin corona hjälper till med det. Jag är inget usa fan!

Herregud som du skriver, har du ens gått ut grundskolan? Och hur exakt skulle ett "kapitalistiskt EU" gynna en lågutbildad, lågintelligent stackare som dig? När man ser hur högertrollen här beter sig får man en viss insikt i hur trumps anhängare i USA fungerar. Extremt känslostyrda retards som hatar allt och alla, och är extremt lättpåverkade. Noll kritiskt tänkande.

Nåväl. Nu bangar alltså trump en virtuell debatt. Klart han gör, han kan inte gorma och avbryta i samma grad där. Vilken jävla pussy. USA:s president vägrar en debatt. #sad
Senast redigerad av mrtowlie 2020-10-08 kl. 22:48.
Citera
2020-10-08, 22:49
Medlem
0rganets avatar
Har även den vite mannen nu smittas av Donald?

Citat:
Friday trip by @VP to his home state of #Indiana has been cancelled. No explanation yet.
https://twitter.com/W7VOA/status/1314301497488924672?s=20
(tråd)
Citat:
“Nobody's sick. There's no positive tests,” says @VPPressSec . @VP
“is planning on travelling on Saturday and Monday. We'll have more information on the vice president's schedule next week soon."

Så brukar brukar det låta när denna administration ljuger...

Citera
2020-10-08, 22:55
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Har även den vite mannen nu smittas av Donald?

https://twitter.com/W7VOA/status/1314301497488924672?s=20
(tråd)

Så brukar brukar det låta när denna administration ljuger...

Hans röda ögon som man kunde se väldigt ofta under debatten brukar vara ett tidigt tecken på att man har Covid, vi får hoppas på att han inte har blivit smittad (troligen har han det dock) och att han återhämtar sig väldigt fort
Citera
2020-10-08, 23:03
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Man kan ju också se det, som att Trump ställde upp som obetald försökskanin, för ett medel som inte var godkänt ännu. För ingen menar väl att han skulle ha LJUGIT om att han fått medlet (och haft läkarna att ljuga också), för att gynna sin vän?
Är inte säker på att jag hänger med här...men syftar du på My Pillow eller Big Pharma (Regeneron Pharmaceuticals specifikt)? ... Båda alternativ låter lika sannolikt om du frågar mig.
Citera
2020-10-08, 23:08
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Är inte säker på att jag hänger med här...men syftar du på My Pillow eller Big Pharma (Regeneron Pharmaceuticals specifikt)? ... Båda alternativ låter lika sannolikt om du frågar mig.

De substanser som inte var godkända ännu. Jag minns inte nu, vilka det var. De ligger ju före oss i USA med att få dem godkända.
Citera
2020-10-08, 23:09
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Ingen fara, it's okay when they are doing it.

Nu skyller Trumpeten på att han kan ha blivit smittad av anhöriga till stupade soldater.

https://www.thedailybeast.com/donald-trump-suggests-he-got-covid-19-from-gold-star-families?ref=home?ref=home
Bara för att man fått smittan från nån betyder det inte att man skyller på den.
Citera
2020-10-08, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Bara för att man fått smittan från nån betyder det inte att man skyller på den.
Ja, för Trump har ju inte tidigare gjort en stor affär av att "it's called the China Virus, it came from China" och att Kina som land därmed är ansvarigt?

Att skylla på anhöriga till stupade soldater luktar desperation, åter igen. Att dessutom spinna det till, typ, "de är så förtjusta i mig att de måste pussa och krama om mig om och om igen, och därmed spred de smittan till mig" är närmast förolämpande. Särskilt med tanke på Trumpens tidigare attityd till just stupade soldater.
Citera
2020-10-08, 23:35
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Ja, för Trump har ju inte tidigare gjort en stor affär av att "it's called the China Virus, it came from China" och att Kina som land därmed är ansvarigt?

Att skylla på anhöriga till stupade soldater luktar desperation, åter igen. Att dessutom spinna det till, typ, "de är så förtjusta i mig att de måste pussa och krama om mig om och om igen, och därmed spred de smittan till mig" är närmast förolämpande. Särskilt med tanke på Trumpens tidigare attityd till just stupade soldater.
Kina kan man skylla på för de är ansvariga för hela skiten, kanske till och med medvetet.
Citera
2020-10-08, 23:39
Medlem
Citat:
Kina kan man skylla på för de är ansvariga för hela skiten, kanske till och med medvetet.
Nej, viruset är inte skapat i något kinesiskt labb. Det finns ingen avsikt med att det dök upp i just Kina.
Citera
2020-10-08, 23:43
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Nej, viruset är inte skapat i något kinesiskt labb. Det finns ingen avsikt med att det dök upp i just Kina.
Det är inte lönt försöka få Trump fansen förstå ngt då de följer sin Nakne Kejsare orda grant hur än fel han har....
Citera
2020-10-08, 23:50
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det är inte lönt försöka få Trump fansen förstå ngt då de följer sin Nakne Kejsare orda grant hur än fel han har....
Att jag skyller på Kina har inget med Trump att göra, skiten kom därifrån och antingen gjorde de det medvetet eller också kom det från deras sjuka jävla djurmarknader.
Citera
2020-10-08, 23:52
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Att jag skyller på Kina har inget med Trump att göra, skiten kom därifrån och antingen gjorde de det medvetet eller också kom det från deras sjuka jävla djurmarknader.
Snälla någon sluta nu och tro på det Trump säger, Det är bekräftat att det kom från fladdermössen som såldes på den marknaden!

Sedan finns det mer virus dessa djur bär på utan att ens du vet vad för ngt, Dags du kollar på fakta och inte fiction!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in