Citat:
Ursprungligen postat av
Skallmeja-Zorro
Ursäkta, har säkert missuppfattat det, men brukar inte en President vara HELA Amerikas President. Om man bara är President över det egna partiet och över dess medlemmar och supporters/väljare brukar det väl kallas Partiordförande? Åtminstone i Svea Rike!
Tyckte faktiskt Biden i debatten sa; "Jag är det demokratiska partiet just nu", å andra sidan är han ju inte President, än!
Nu vet jag inte vad i mitt inlägg som du svarade på. Men jag tror att jag förstår andemeningen ändå!
Visst är det så, att presidenten brukar vara hela USA:s president. Så är det tänkt också! När segraren har utsetts, så går förloraren och skakar hans hand och gratulerar honom, och sedan ställer alla upp bakom den nye presidenten och erkänner honom som landets president. Men med Trump har det inte varit så, för att motståndarsidan har bestått av hysteriska kvinnor, jämrande bedagade soyapojkar, och värre ändå. De ville aldrig acceptera Fru Clintons valnederlag. De bryr sig inte om att de har skadat nationen under de här fyra åren, med sitt beteende och sitt hat.