2020-10-03, 19:10
Medlem
okok1s avatar
Jag tolkar det som han fick gas igår. För doktorn sa att han inte fick det idag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
Okej, så klantarslet Meadows har alltså blivit påkommen med att säga att läget är allvarligare än vad läkarna gav besked om?

Han sa det off the record men så har folk räknat ut att han var källan pga videoklipp där han går iväg med några journalister och hörs be om att vara off the record.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Corona slår olika och jag som lekman tror att mycket beror på hur mycket virus man utsätts för.
Har själv en äldre anhörig som fått detta och han märkte inte av någonting alls medan släkt och vänner var klart oroliga. Det enda som han märkte av var: ” nja kanske näsan har runnit lite”
80+ och rökare i mindre skala med god grund fysik.

Det är bara att vänta och se hur sjukdomen utvecklar sig på Trump

Men snälla du, jag vet hur sjukdomen fungerar redan. Det vet nog alla. Dessutom är det bara fem procent dödlighet på den så tror knappast han är en av dom som kommer kola vippen av det.

Doktorerna sa att han mådde jättebra. Och så lär det fortsätta.
Citera
2020-10-03, 19:12
Medlem
Om han nu mår så bra så är det väldigt konstig att han inte har twittrat något på dom senaste timmarna!?

Detta kan bli lika stort som Jesus återuppståndelse, kan se rubrikerna ”our savier is risen”😂
Citera
2020-10-03, 19:12
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharm0ta
Vad är det för tjatter om doktorn? Det är ju självklart att han väljer sina ord på guldvåg och undviker den tunna isen när minsta lilla feltolkning kan sätta världsekonomin i gungning.
Det var nog ingen guldvåg det där utan propaganda rant från hela högen, Ingen vågade riktigt säga sanningen tex om dem tagit blodprov och vad visar dem har han börjat utveckla ngt som blir lunginflammation eller vad....
Citera
2020-10-03, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody

Trump är mycket illa ute. Om några dagar kan det tyvärr vara över.
Citera
2020-10-03, 19:13
Medlem
Sharm0tas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det var nog ingen guldvåg det där utan propaganda rant från hela högen, Ingen vågade riktigt säga sanningen tex om dem tagit blodprov och vad visar dem har han börjat utveckla ngt som blir lunginflammation eller vad....
Läser du ens innan du svarar?
Citera
2020-10-03, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettokiss
Om han nu mår så bra så är det väldigt konstig att han inte har twittrat något på dom senaste timmarna!?

Detta kan bli lika stort som Jesus återuppståndelse, kan se rubrikerna ”our savier is risen”😂

Vadfan skulle han vilja sitta o twittra med nån som heter Fettokiss för när han ligger i sjuksängen?😂

Klart som fan han passar på o vila o ta lite semester ifrån alla er fåniga fjantar.

"CNN's thoughts. Then why hasn't he waved to us in a windooow?"

Cause ure CUNTS!
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Jag tolkar det som han fick gas igår. För doktorn sa att han inte fick det idag.

Jag tycke i alla fall det lät som läkaren under intervjun sade han hade varken fått det idag eller igår (fredag)

Komiskt se nu hur nyhetskanalerna börjar med sina konspirationsteorier. "Om han inte är sjuk varför då ge han två olika anti-virals" osv..

Litar nog i detta fallet på de behandlande läkarna före några reportrar spekulerar
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Han kan väl ha talat med eller överhört en läkare prata.

Eller nyttjar han situationen? Är oroad och agerar irrationellt?

Oavsett så är det uppenbart fel person att ställa någon som helst diagnos. Du är välkommen att lyssna på vem du vill men jag lyssnar nog hellre på läkarteamet.

Nöjd så?
Citera
2020-10-03, 19:15
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Men snälla du, jag vet hur sjukdomen fungerar redan. Det vet nog alla. Dessutom är det bara fem procent dödlighet på den så tror knappast han är en av dom som kommer kola vippen av det.

Vet en han mådde toppen bra då han kom in på en corona avdelning dvs allt var bra så det nu kunde, Det tog ca 48tim sedan var han i respirator för få hjälp med andningen man kan aldrig prata om dem där 5% utan det hänger mer på ditt hälsotillstånd innan för ligga i en respirator det tar på kroppen!
Citera
2020-10-03, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ville815
Trump är mycket illa ute. Om några dagar kan det tyvärr vara över.

Ja verkligen. Sen när han har dött så kommer han ändå o vinna president valet 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in