2020-09-28, 19:59
  #1
Medlem
Hur god är chansen att man faktiskt donerar stamceller, och finns det allvarliga komplikationer?

Är en 23 år gammal man från mellanöstern. Undrar om det finns en brist bland donatorer inom denna etniska grupp.
Citera
2020-09-28, 20:45
  #2
Medlem
Tobias registret har cirka 100 000 registrerade givare. Men precis som du säger saknas etnisk mångfald.
Citera
2020-09-28, 20:48
  #3
Medlem
Risken eller chansen att behöva donera är ganska liten enligt vad jag erfar. Komplikationer har jag aldrig hört om. Men det går ju att ta reda på. Kontakta Tobias registret vet ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in