• 1
  • 2
2006-05-12, 17:26
Som flera andra skrivit dagligen, benzo har jag haft utskrivet i 3 år för att ta dagligen. Just nu ligger jag på 2-4 mg Iktorivil. En eller två tabletter på morgonen, brukar känna om jag behöver en eller två.

Jag har testat att inte ta dem, men vid 17-18-tiden får jag en sån j-vla absinens, kan typ ligga o skaka. Det är trist. De hjälper j-vligt bra, men det känns trist att tvingas ta dem varje dag, även om jag inte har några som helst biverkningar av dem.

Hade hellre haft dem som behovsmedicin!
Citera
2006-05-12, 17:29
Medlem
Tangorabatts avatar
Benzo dagligen i flera år... Helt lagligt från läkare.
Citera
2006-05-12, 17:52
Medlem
Citalopram. Jag var utan några dagar när jag var ute och reste och det tog längre tid än väntat. Det var inte kul alls. Blev yr och åksjuk om jag gick för snabbt...
Citera
2006-05-12, 23:05
Medlem
galts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pronto
Citalopram. Jag var utan några dagar när jag var ute och reste och det tog längre tid än väntat. Det var inte kul alls. Blev yr och åksjuk om jag gick för snabbt...

Förstår att det var jobbigt eftersom det krävs nedtrappning. Citalopram är dock ingen drog om man utgår från att drog definieras i att det kan tas i russyfte.
Citera
2006-05-13, 00:58
Medlem
Doogless avatar
Jag använder Xanor,Stilnoct och Imovane varje dag. Någon gång har det blivit Sobril istället för Xanor,men det är sällsynt. Jag har gått på dom här tablett blandningarna i olika doser och kombinationer i över 5 år nu,oftast lagligt från läkare. Ibland vanlig Xanor och ibland Xanor Depot beroende på tillgång.Jag får grymt spända muskler om jag gör något längre uppehåll och kan inte sova en blund.

Däremot har jag aldrig fastnat för Opiater som Citodon eller annat med Kodein. Jag tror att det är väldigt individuellt vilket man fastnar för.
Citera
2006-05-13, 01:12
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazon
Gokväll..

Hur många brukar droger dagligen? med undantag på nån enstaka dag per månad..

Nikotin och koffein är inte inräknat..
Noll! Cannabis har jag rökt dagligen periodvis... Om vi ändå räknar med nikotin och koffein så har jag även rökt tobak dagligen i perioder, men jag dricker inte kaffe...
Citera
2006-05-13, 01:16
Bannlyst
Stesolid / Sobril & Stilnoct dagligen ... vet inte om det räknas som droger när man får det utskrivet av läkare.
Vill gärna se det som medicin

// N
Citera
2006-05-13, 01:22
Bannlyst
Gräs/brass, inte haft en drogfri dag garanterat det senaste året. Brus nån gång vid behov.

Vissa röker en morgoncigg, jag rekommenderar en stadig hövding då, lovar man ser inga rosa elefanter när man vant sig..
Citera
2006-05-13, 05:58
Medlem
KaZibers avatar
Droger ÄR kaffe och nikotin också... Använder INGA droger dagligen(inte ens koffein eller nikotin). Tycker bara det är onödigt och det blir inte lika roligt då om man tar varje dag... Trevligare att se fram emot helgen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in