2020-09-26, 00:12
Medlem
Hej jag och min kille brukar ge varandra onani uppdrag eller mer utmaningar men börjar få slut på minna idéer. Och känner att jag behöver eran hjälp. Vi gör nästan allt skriv allt ni kommer på. Så sillar jag sen vad som är rimligt att göra.
Citera
2020-09-26, 00:15
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Försök få din kille att spruta upp i taket.
Din kille skulle kunna spruta dig i ansiktet och på dina pattar.
Citera
2020-09-26, 00:18
Medlem
Jofs avatar
Du har ju en gammal moppe. Ta in den i sängen och lek trekant.
Citera
2020-09-26, 00:26
Medlem
KlappMungons avatar
Runkbulle.
Citera
2020-09-26, 00:36
Medlem
Dofternas avatar
Be din kille att runka för fred. Med lite tur får han samma genomslag som Greta.
Citera
2020-09-26, 00:40
Medlem
Prova att ställa dig 2-3 meter ifrån honom på knä och öppna munnen, om han skjuter lösa skott så får du vara någon meter närmre, men det hela går ut på att satsen skall träffa i ansiktet från avstånd, och beroende av vart den träffar så får man någon form utav poäng eller belöning, slå vad om någonting eller gör ett poängsystem där man ska samla på sig en del för att få en belöning, t.ex 2 poäng för träff i ögat, 5 poäng för träff i munnen, 1poäng för haka, panna, kinder osv,
Ha en trevlig kväll/natt 😂
Citera
2020-09-26, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym389
Hej jag och min kille brukar ge varandra onani uppdrag eller mer utmaningar men börjar få slut på minna idéer. Och känner att jag behöver eran hjälp. Vi gör nästan allt skriv allt ni kommer på. Så sillar jag sen vad som är rimligt att göra.

Få honom att knulla med dammsugaren snälla. Vill så gärna att min kille testar men han vägrar.
Kolla först så det inte sitter knivar som skär av skräpet precis innanför där slangen sitter fast.
Citera
2020-09-26, 05:43
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym389

Offentliga platser har ni väl antagligen redan provat misstänker jag. Typ tunnelbanan, bussar lokala matvaruaffären osv.
Något riktigt spännande och farligt då han kan råka illa ut på riktigt vore iofs vid ett dagis.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2020-09-26, 11:18
Medlem
kasperwolfgangs avatar
säg att han ska lyckas med en nohander ....... svårt, kan ta tid. men det går och är fan najs. kan krävas nofap en vecka eller två innan
Citera
2020-09-26, 11:21
Medlem
NotDeads avatar
Få honom hård utomhus, sen ska han springa tusen meter och runka samtidigt. Hinner han inte komma ska han bli slak igen och köra om.
Citera
2020-09-26, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
säg att han ska lyckas med en nohander ....... svårt, kan ta tid. men det går och är fan najs. kan krävas nofap en vecka eller två innan

Det verkat som en välldigt rolig idé
Citera
2020-09-26, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Offentliga platser har ni väl antagligen redan provat misstänker jag. Typ tunnelbanan, bussar lokala matvaruaffären osv.
Något riktigt spännande och farligt då han kan råka illa ut på riktigt vore iofs vid ett dagis.

MVH/Gnomegirl.

Offentliga platser har vi provat lite gran men inte så mycket. Men finns det bättre platser än typ tunnelbana? För man vill ju inte bli upptäckt o bli dömd för blottning
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in