Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-24, 13:53
  #1
Medlem
Hej, jag har länge använt mig av BodyContact för att träffa män för sex. På sistonde har jag inte vart helt nöjd med BC dock. Jag söker nu efter andra hemsidor som gör precis samma grej som BC, men bättre eller minst lika bra. Känner ni till någon sådan? Och helst bara dem som är gratis.
2020-09-24, 14:04
  #2
Medlem
Forkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaglaserbaradetta
Hej, jag har länge använt mig av BodyContact för att träffa män för sex. På sistonde har jag inte vart helt nöjd med BC dock. Jag söker nu efter andra hemsidor som gör precis samma grej som BC, men bättre eller minst lika bra. Känner ni till någon sådan? Och helst bara dem som är gratis.

Testa gå ut genom dörren. Gick det bra på BodyContact fixar du nog det nära dig. Mvh GnullKargamel
2020-09-24, 14:06
  #3
Medlem
Tinder, Badoo och Bumble. På Bumble så är det tjejen som får skriva först.
Grindr om du är gay.
2020-09-24, 16:59
  #4
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaglaserbaradetta
Hej, jag har länge använt mig av BodyContact för att träffa män för sex. På sistonde har jag inte vart helt nöjd med BC dock. Jag söker nu efter andra hemsidor som gör precis samma grej som BC, men bättre eller minst lika bra. Känner ni till någon sådan? Och helst bara dem som är gratis.


Finns en sida som heter Kontaktus, och den är gratis. Den är utvecklad av några som gillade BC:s koncept, men som hade lite förbättringsidéer och har då startat en ny sida.
Dock är det lite klent med användare där då jag kollade sist, men kan vara värt att kolla kanske?

Är det senaste månaderna du inte varit nöjd med? Dom har haft lite mera strul än vanligt i sommar tycker jag, men det har fungerat bra för mig.
2020-09-24, 20:13
  #5
Medlem
Queenofqueenss avatar
Tinder riktig eskortsida.
2020-09-25, 08:47
  #6
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Finns en sida som heter Kontaktus, och den är gratis. Den är utvecklad av några som gillade BC:s koncept, men som hade lite förbättringsidéer och har då startat en ny sida.
Dock är det lite klent med användare där då jag kollade sist, men kan vara värt att kolla kanske?

Är det senaste månaderna du inte varit nöjd med? Dom har haft lite mera strul än vanligt i sommar tycker jag, men det har fungerat bra för mig.
Det tror jag det, BodyContact verkar leva kvar på tidigt 2000-tal både vad gäller front och backend (sidan är både ful och extremt seg emellanåt)
Den har i alla fall gett viss utdelning rent sexuellt.
2020-09-25, 11:32
  #7
Medlem
bdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaZdravi
Det tror jag det, BodyContact verkar leva kvar på tidigt 2000-tal både vad gäller front och backend (sidan är både ful och extremt seg emellanåt)
Den har i alla fall gett viss utdelning rent sexuellt.

BC är ett sjunkande skepp just nu, funktionerna dör en efter en och ingen kan regga nytt konto.
2020-09-26, 21:41
  #8
Moderator
VitKallas avatar
(FB) Samlingstråd Sexdating . Låser tråd. /VitKalla
2020-09-26, 21:50
  #9
Moderator
VitKallas avatar
Glömde visst vrida på nyckeln... /VitKalla

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback