2020-10-06, 19:30
Medlem
Sir Dwains avatar
https://www.fox9.com/news/subject-of-project-veritas-voter-fraud-story-says-he-was-offered-bribe

Det visar sig att Project Veritas använde sina gamla knep, dels försökte de muta den här mannen till att påstå att han samlade in valsedlar för Omar, när det inte gick så "Liban Osman admits the Project Veritas video footage looks incriminating, but he said the group deliberately left the full context on the cutting room floor. Project Veritas used two separate videos he posted on Snapchat while driving in his car to make it appear as if he was illegally picking up ballots and offering money for votes, he said."

Jag tror inte ens konservativa tror på Project Veritas. De är precis lika bra och pålitliga som Jacob Wohl.

Men de är förstås användbara så skrupelfria politiker signalboostar de ändå.

Project Veritas har släppt en ny video, där de säger sig visa hur en man får $200 för att rösta på Ilhan Omar. Mannen som får pengarna är en släkting till Project Veritas-medarbetaren Omar Jamal. Och den som ger honom pengarna är Omar Jamal själv. Pajasar.
Senast redigerad av Sir Dwain 2020-10-06 kl. 19:35.
Citera
2020-10-06, 20:22
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
https://www.fox9.com/news/subject-of-project-veritas-voter-fraud-story-says-he-was-offered-bribe

Det visar sig att Project Veritas använde sina gamla knep, dels försökte de muta den här mannen till att påstå att han samlade in valsedlar för Omar, när det inte gick så "Liban Osman admits the Project Veritas video footage looks incriminating, but he said the group deliberately left the full context on the cutting room floor. Project Veritas used two separate videos he posted on Snapchat while driving in his car to make it appear as if he was illegally picking up ballots and offering money for votes, he said."

Jag tror inte ens konservativa tror på Project Veritas. De är precis lika bra och pålitliga som Jacob Wohl.

Project Veritas har släppt en ny video, där de säger sig visa hur en man får $200 för att rösta på Ilhan Omar. Mannen som får pengarna är en släkting till Project Veritas-medarbetaren Omar Jamal. Och den som ger honom pengarna är Omar Jamal själv. Pajasar.

Åååh nej, VaD jAg Är FöRvÅnAd! (Sarkasm)

Jag tror ingen förutom de absolut mest lättlurade trodde på detta försök, helt ärligt så är jag fövånad över att PV och Whol ens försöker trots att de konstant gör bort sig
Citera
2020-10-06, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain

Du kan ha rätt, men din länk såg vääääldigt mycket ut som en efterkonstruktion av någon som åkt dit med fingrarna i syltburken. Du kan väl inte på allvar mena att vad han säger är tillräckligt för att frikänna honom från misstanke?

I videon säger han att han har 300 röstsedlar, nu i efterhand säger han 20. Och det är trovärdigt enligt dig?
Citera
2020-10-06, 21:46
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Du kan ha rätt, men din länk såg vääääldigt mycket ut som en efterkonstruktion av någon som åkt dit med fingrarna i syltburken. Du kan väl inte på allvar mena att vad han säger är tillräckligt för att frikänna honom från misstanke?

I videon säger han att han har 300 röstsedlar, nu i efterhand säger han 20. Och det är trovärdigt enligt dig?

Jag har inte tittat på hans klipp, så visst du kan ha en poäng. Men ingenting verkar stämma överens med PVs version, han jobbade för sin bror inte för Omar t ex. Den andra videon däremot, där är det ju extremt tydligt när de som deltar har kopplingar till PV.
Citera
2020-10-06, 23:36
Avslutad
Blir det allt för mycket fusk och tveksamheter så kan man ju i slutändan inte lita på valresultatet. Särskilt inte om det är jämnt i olika delstater. Jag förstår till fullo om man överklagar valresultatet till högsta instans om det finns belagt med massvis av fusk och köpta röster, tveksamheter med poströstning och annat som vi redan vet om och redan nu känner till.
Citera
2020-10-10, 13:00
Medlem
Raskaoverisens avatar
Varför fuskar Demokraterna med rösterna i valet,det kommer uppgifter dagligen om fusk.Detta är bara ett ex på hur dem tänkt fuska sig till valet.Varför fuska om nu Joe är uppe 10-15 point i valundersökningar
Nearly 50,000 Incorrect Absentee Ballots Sent Out in Franklin County, Ohio
https://www.thegatewaypundit.com/2020/10/nearly-50000-incorrect-absentee-ballots-sent-franklin-county-ohio-stopthesteal/
Citera
2020-10-10, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Varför fuskar Demokraterna med rösterna i valet,det kommer uppgifter dagligen om fusk.Detta är bara ett ex på hur dem tänkt fuska sig till valet.Varför fuska om nu Joe är uppe 10-15 point i valundersökningar
Nearly 50,000 Incorrect Absentee Ballots Sent Out in Franklin County, Ohio
https://www.thegatewaypundit.com/2020/10/nearly-50000-incorrect-absentee-ballots-sent-franklin-county-ohio-stopthesteal/

Folk drar till med alla möjliga konspirationsteorier, valfusk, BLM finansiering osv.

MEN... vem är den enda som tjänar på att det NU förekommer rykten om valfusk?
Vem är den som tjänar på att det förekommer snack om riots, våld osv.

Trump.

Skulle jag vara republikan skulle jag INTE fuska på 50 000 ballots för republikaner, utan 50 000 för demokrater.....
Citera
2020-10-10, 15:07
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Jag tror det är mer vanligt att Demokraterna fuskar.
Varför?

Jo, för D är elitens parti. Det är inte GOP.
Det finns en orsak varför alla framgångsrika miljonärer, skådespelare, stora mediebolag och nyhetskanaler, journalister och topptjänstemän, topptjänstekvinnor osv är liberaler.

Det finns en orsak varför rednecks röstar GOP och fattigt(äkta fattig) folk röstar GOP.
Citera
2020-10-10, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag tror det är mer vanligt att Demokraterna fuskar.
Varför?

Jo, för D är elitens parti. Det är inte GOP.
Det finns en orsak varför alla framgångsrika miljonärer, skådespelare, stora mediebolag och nyhetskanaler, journalister och topptjänstemän, topptjänstekvinnor osv är liberaler.

Det finns en orsak varför rednecks röstar GOP och fattigt(äkta fattig) folk röstar GOP.

"elitens parti" - men de vill lägga på mer skatter, ge mer fri utbildning, förändra healthcare plan så fler har råd. Men det är elitens parti....? För att eliten så ofta vill ge borta sina pengar?

Nu tror jag dock att du i sig har rätt, men om man tar den negativa klangen som "eliten" i ditt inlägg antyder så låter det fel. Eliten i det avseendet att de har råd att betala mer skatt...så ok.

Du för fram hur Demokrater är framgångsrika, smarta - har ett bra liv... men ändå fuskar de så korkat med ballots så man undrar om de ens klarat grundskolan. Troligt?

Men å andra sidan, rednecks - kan de vara så smarta att de ens skulle komma på tanken fuska dåligt a' demokraternas skull?
Citera
2020-10-10, 15:49
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
"elitens parti" - men de vill lägga på mer skatter, ge mer fri utbildning, förändra healthcare plan så fler har råd. Men det är elitens parti....? För att eliten så ofta vill ge borta sina pengar?

Ja. Det är så elitens parti fungerar. Man köper väljare med välfärd. Samma sak görs i Sverige.
Man säger att "De rika ska betala". Men efter valet höjs skatterna på bensin, mat, varor och tjänster.
Man ger "fri" utbildning, men det är bara för att universiteten ska pumpa ut nyexaminerade studenter för att skapa ett enormt urval för stora företag. Hellre att utbildningen är gratis så företag kan välja mellan 1000 olika ingenjörer, än att utbildningen kostar pengar så företagen får bara välja mellan 20 ingenjörer. Man lovar gratis sjukvård för att folket ska göra sig beroende av politiker. Faller politikerna så faller sjukvården.

Citat:
Nu tror jag dock att du i sig har rätt, men om man tar den negativa klangen som "eliten" i ditt inlägg antyder så låter det fel. Eliten i det avseendet att de har råd att betala mer skatt...så ok.

De rika kommer aldrig betala mindre skatt. Det kommer alltid vara vanligt folk som får det dyrare att äta.

Citat:
Du för fram hur Demokrater är framgångsrika, smarta - har ett bra liv... men ändå fuskar de så korkat med ballots så man undrar om de ens klarat grundskolan. Troligt?
För att folket är less på poltiker som talar gott, fint, snällt och efter valet så blir det andra bullar.
Obama gjorde så sjukvården blev sjukt mycket dyrare.
Senast redigerad av Tom.Of.Finland 2020-10-10 kl. 15:53.
Citera
2020-10-10, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Ja. Det är så elitens parti fungerar. Man köper väljare med välfärd. Samma sak görs i Sverige.
Man säger att "De rika ska betala". Men efter valet höjs skatterna på bensin, mat, varor och tjänster.
Man ger "fri" utbildning, men det är bara för att universiteten ska pumpa ut nyexaminerade studenter för att skapa ett enormt urval för stora företag. Hellre att utbildningen är gratis så företag kan välja mellan 1000 olika ingenjörer, än att utbildningen kostar pengar så företagen får bara välja mellan 20 ingenjörer. Man lovar gratis sjukvård för att folket ska göra sig beroende av politiker. Faller politikerna så faller sjukvården.

De rika kommer aldrig betala mindre skatt. Det kommer alltid vara vanligt folk som får det dyrare att äta.

För att folket är less på poltiker som talar gott, fint, snällt och efter valet så blir det andra bullar.
Obama gjorde så sjukvården blev sjukt mycket dyrare.

Aha, jo jag förstår dina argument.
Citera
2020-10-10, 16:15
Medlem
Det där med att man skulle montera ner postlådor för att försvåra röstningen kanske främst i glesbygd har väl stött på juridisk patrull bl.a i Florida då det mer eller mindre strider mot konsitutionen att försvår fär väljarna att lägga sin röst.
Så visst försöker Trump att försvåra röstningen då det ju gynnar honom men troligen med valet så tätt inpå så påverkar inte det poströstningen nämnvärt då den ju redan är i full gång.
Att Trump vill placera ut sina sk supporers vi vallokalerna är ju också brottsligt i flera delstater om dom är nära vallokalen utan annat syfte är att bevaka röstningen. Så Trump uppmanar faktiskt helt öppet till valfusk, inte förvånande i sig men så himla öppet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in