2020-10-03, 01:30
Medlem
Abyss99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av electric_boogie
Mmh jag misstänkte ju det... 🤮

Nej det är väl dags att börja styra upp egna fester antar jag. Eftersom den scenen som finns idag känns som att den glider mer och mer utför. Även musiken... Men musik och medvetande (consciousness) går ju hand i hand, så det är väl inte så konstigt.

Hon Ullix... Ja det vet jag vem det är. Men är inte vän med. Hon var "MC" på Elly awards för några år sen minns jag...

Hur är det med de andra större namnen inom scenen? Som stått bakom samma typ av klubbar? Ty Tugwell, Zebastian Lopez, Ossian Reynolds... Samt han vad hette han som höll i Goodwill festival för några år sen... Anthony Drone... Och alla andra som jag inte kommer på just nu..

Ty och Ossian anser jag vara några av dom seriösare arrangörerna och Anthony flydde landet för några år sen efter ha blåst massa folk på pengar. Tror dock ingen av dom visste nått om Eie´s riktigt mörka sidor, men kan garantera att dom flesta i "dessa kretsar" visste om att han tände på småpojkar, men valde att blunda. En som mycket väl kan ha känt till allt, är hans bästa tjejkompis Reicell Barnett, hon har också varit med länge i dessa kretsar och åkte med Eie på colombia-semester i 3 veckor bl.a. Man kan ju undra hur många stackars colombianska småpojkar pedofilsvinet va på, spyr fan..Hon måste ha vetat..Hon har dessutom tagit bort sig själv från FB presis, skumt va..

Eie & Reicell
https://imgur.com/a/cslWIF9
Senast redigerad av Abyss99 2020-10-03 kl. 01:58.
Citera
2020-10-03, 01:32
Medlem
Citat:
Intressant, jag hade det nästan på känn gällande honom... Det var tråkigt att höra. Trodde han var en hyfsat ok man. Men tydligen inte... Hoppas han inte är våldtäktsmän han med... Men även att hålla tyst är ju ett slags brott i sig. Kan jag tycka...

Nu ska vi inte haka upp oss på just Ty, han är absolut ingen drivande person i det här, och han är i gott sällskap med många, många andra som blundat för vad Eie sysslat med.
Senast redigerad av techn00b 2020-10-03 kl. 01:38.
Citera
2020-10-03, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av techn00b
Varveus har såklart vetat om detta, men han är ju speciell och ultraliberal och bryr sig nog inte så mycket, ärligt talat.

Självklart är han det men att ignorera den här typen av beteende är så sjukt så jag vet inte vad...Trodde ändå bättre om han.

Vet du förvörigt om man borde tro på ryktena att han suttit häktat för en liknande incident för ca 10 år sen?
Citera
2020-10-03, 01:42
Medlem
electric_boogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abyss99
Ty och Ossian anser jag vara några av dom seriösare arrangörerna och Anthony flydde landet för några år sen efter ha blåst massa folk på pengar. Tror dock ingen av dom visste nått om Eie´s mörka sidor. En som mycket väl kan ha känt till allt, är hans bästa tjejkompis Reicell Barnett, hon har också varit med länge i dessa kretsar och åkte med Eie på colombia-semester i 3 veckor bl.a. Man kan ju undra hur många stackars colombianska småpojkar pedofilsvinet va på, spyr fan..Hon måste ha vetat..Hon har dessutom tagit bort sig själv från FB presis, skumt va..

Eie & Reicell
https://imgur.com/a/cslWIF9

Jaha var det därför han slutade göra fester så plötsligt, ok ja det "makes sense"... Han verkade väldigt pengadriven den där Anthony... Fast det är det iofs många som verkar tycker jag... 🙄

Aah jag känner igen den kvinnan ja. Har nog stött på henne på diverse fester genom åren också tror jag nog... Ja jag märkte det nu när jag försökte söka efter hennes namn så dök inget upp...
Citera
2020-10-03, 01:46
Medlem
electric_boogies avatar
Citat:
Nu ska vi inte haka upp oss på just Ty, han är absolut ingen drivande person i det här, och han är i gott sällskap med många, många andra som blundat för vad Eie sysslat med.

Kanske inte, men fått känslan att Ty också gillar lite mer åt det perversa hållet inom sexgrejer också, vilket gör mig lite obehaglig till mods...

Men ja, varför väljer man att hålla tyst om en sån här sak? Är gratis inträde till lite technofester (som är ganska tråkiga nuförtiden enligt mig) och kanske lite gratis ladd värt att låta en sexualförbrytare hållas? Är folk så statuskåta, really? Känns sanslöst.
Citera
2020-10-03, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aabbcc123
Självklart är han det men att ignorera den här typen av beteende är så sjukt så jag vet inte vad...Trodde ändå bättre om han.

Vet du förvörigt om man borde tro på ryktena att han suttit häktat för en liknande incident för ca 10 år sen?

Vet inget om det, men kan tillägga att Varveus och dom flesta andra nog tycker att vad Eie blev dömd för är långt från OK. Vad som har accepterats/ignorerats är ju att Eie knullar småpojkar.
Att utpressa, våldta och misshandla småpojkar tror jag faktiskt ingen av dom tycker är OK.
Citera
2020-10-03, 01:57
Medlem
Citat:
Mmh jag misstänkte ju det... 🤮

Nej det är väl dags att börja styra upp egna fester antar jag. Eftersom den scenen som finns idag känns som att den glider mer och mer utför. Även musiken... Men musik och medvetande (consciousness) går ju hand i hand, så det är väl inte så konstigt.

Hon Ullix... Ja det vet jag vem det är. Men är inte vän med. Hon var "MC" på Elly awards för några år sen minns jag...

Hur är det med de andra större namnen inom scenen? Som stått bakom samma typ av klubbar? Ty Tugwell, Zebastian Lopez, Ossian Reynolds... Samt han vad hette han som höll i Goodwill festival för några år sen... Anthony Drone... Och alla andra som jag inte kommer på just nu..

Men ge dig....
Va fan har Ty, Ossian och Anthony med detta att göra???
Bara för att Eie är en idiot finns det absolut ingen anledning att svartmåla
Fy.....
Kan vi hålla oss till ämnet och göra allt vi kan för att ev fler utsatta ska våga/orka berätta istället???
Citera
2020-10-03, 01:57
Medlem
Citat:
Kanske inte, men fått känslan att Ty också gillar lite mer åt det perversa hållet inom sexgrejer också, vilket gör mig lite obehaglig till mods...

Men ja, varför väljer man att hålla tyst om en sån här sak? Är gratis inträde till lite technofester (som är ganska tråkiga nuförtiden enligt mig) och kanske lite gratis ladd värt att låta en sexualförbrytare hållas? Är folk så statuskåta, really? Känns sanslöst.

Varför höll hela Hollywood tyst om Weinstein?
Vad tror du konsekvenserna skulle bli om du skvallrar på Sthlms technoprofil nr 1, när du själv försöker ta dig upp i samma värld? Eie var någon som man självklart måste ställa sig in hos för sin karriär. Tror du underskattar vad man skulle behöva offra för att outa technoprofilen nr 1. Mer än bara sin karriär.
Citera
2020-10-03, 01:58
Medlem
electric_boogies avatar
Citat:
Vet inget om det, men kan tillägga att Varveus och dom flesta andra nog tycker att vad Eie blev dömd för är långt från OK. Vad som har accepterats/ignorerats är ju att Eie knullar småpojkar.
Att utpressa, våldta och misshandla småpojkar tror jag faktiskt ingen av dom tycker är OK.

Men hur kan man ens tycka att det är ok att "knulla SMÅPOJKAR".. Bara det uttrycket får mig att bli illa till mods. En fjortonåring ska inte ha sex med en 50-årig man! Alla som är någorlunda klara i huvudet fattar en sån sak. Okej om den ena är 18 och den andra 14 eller 15. Men 14 och 50...det är... Pedofili, vare sig det är utpressning, våld eller misshandel med i det hela eller INTE.
Citera
2020-10-03, 02:00
Medlem
electric_boogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kavan
Men ge dig....
Va fan har Ty, Ossian och Anthony med detta att göra???
Bara för att Eie är en idiot finns det absolut ingen anledning att svartmåla
Fy.....
Kan vi hålla oss till ämnet och göra allt vi kan för att ev fler utsatta ska våga/orka berätta istället???

Det är tystnadskulturen som verkar finnas här, som det gäller. Om dessa män också kände till detta gällande Eie så bör de också publikt shameas för detta, man håller inte tyst om en pedofil, då är man fan lika illa själv!
Citera
2020-10-03, 02:05
Medlem
Citat:
Ullix ska hängas ut. Hon har vetat exakt vad Eie har sysslat med under alla dessa år.
Chris Alla* Za*der (*=n), aka, Chippa har också vetat.
R*ic*ll Barn*tt (*=e) är en annan som valt att hålla käften om Eies och hans småpojkar.

Du vet väl att förtal är straffbart 🧐👏🏽
Mycket har mina öron hört men, att anklaga en av de mest direkta och fredsbevarande personerna så som R är ju helt jävla horribelt! Vad får du ut av det och vad är det du själv döljer i din gaslighting 🤨 vem är du sjuka sjuka människa
Citera
2020-10-03, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavan
Du vet väl att förtal är straffbart 🧐👏🏽
Mycket har mina öron hört men, att anklaga en av de mest direkta och fredsbevarande personerna så som R är ju helt jävla horribelt! Vad får du ut av det och vad är det du själv döljer i din gaslighting 🤨 vem är du sjuka sjuka människa
Varför tog precis R bort sin Facebook profil om hon nu är så jävla oskyldig? Var det bara en slump att hon råkade göra det precis innan Eie blev outad? Hon har vetat om allt hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in