2020-09-20, 12:42
Medlem
Jag en "slav" online till en man. Han bestämmer allt. Vilka tider jag får går på toaletten, vad jag ska göra med mig själv, mat, om jag får träffa vänner, dejter, när jag ska komma, vad jag ska ha på mig och i mig när jag lämnar huset. Får straff mm om jag gjort fel i form av inte få gå och kissa, äta, piska underliv, bröstvårtklämmor, klämmor på underliv.

Nu till min fråga
Har ni något tips på bra appstyrda leksaker? Vi har testat en som inte fungerar.

Eller har ni något annat förslag eller frågor gällande onlinedominans.

Mina begränsningar är ; Enkom online, inga ansiktsbilder , inget med avföring.
Citera
2020-09-20, 18:05
Medlem
Det finns både anal pluggar med vibrator appstyrd. Även vibrator man för upp i vaginan appstyrd. Tror det är det som finns appstyrt utan det finns ju masa annat roligt man kan göra. Man kan testa Urethra sounding. Igentligen bara fantasin som sätter gränser.
Citera
2020-09-20, 18:13
Medlem
Jag har en appstyrd leksak, lydia ifrån realov. Men vi får den inte att funka. Den funkar för mig att styra med appen. Men inte för han. Så tänkte ifall någon vet en som är bra. Alltså en specifik.
Citera
2020-09-22, 11:04
Medlem
Jag tror att remote control endast fungerar om din telefon (app) är ansluten till en pågående video-session.

Din telefon/app är alltså den enheten som alltid styr vibratorn via Bluetooth, men under ett pågående videosamtal så kan motparten styra den tack vare att din app routar instruktionerna vidare via Bluetooth.
Citera
2020-09-22, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0xxx80
Jag tror att remote control endast fungerar om din telefon (app) är ansluten till en pågående video-session.

Din telefon/app är alltså den enheten som alltid styr vibratorn via Bluetooth, men under ett pågående videosamtal så kan motparten styra den tack vare att din app routar instruktionerna vidare via Bluetooth.

Ja, precis. Har testat det. Men den reagerar inte. Står på connected och skickat inbjudan till han att controll så långt går. Men när han klickar på sin sida så reagerar inte grejen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in