Citat:
Ursprungligen postat av
L.o.a
Jag har inte sagt något om att ta upp detta med henne. JAG SKAPADE tråden för att se hur normalt detta var. Och uppenbarligen har jag inget att vara orolig för.
Du skriver ju själv att du inte vågar ta upp detta med henne själv. Det indikerar att du vet om att du är inne och smyger på områden där du inte har att göra. Att du sedan, efter helt samstämmiga inlägg om att hennes vanor är helt normala i hennes ålder, försöker vrida trådstarten till att vara en allmän fråga rimmar illa med det tonläge du inleder tråden med. Det är tydligt att du fiskar support och ryggdunkar och förslag på hur du ska kunna ta dig in i hennes livsföring med dina pekpinnar och åtgärder. När nu sådan support uteblir och du dessutom kritiseras för din näsvisa nyfikenhet försöker du backtracka.
Det du sysslar med är inte omsorg om hennes välbefinnande. Det är tvärtom tydligt att du ämnar lägga näsan i blöt av eget intresse, något jag får för mig är ett kännetecken för dina relationer i allmänhet. Många av dina tidigare trådstarter indikerar även ett intresse för olika former av anmälningar, juridiskt näsblötläggande och volontärarbete.
Edit:
Grävde vidare i dina trådstarter. Herrejävlar... Du påstår på flera ställen att du inte har några diagnoser men det beror nog snarare på att du ännu inte testats. Det är för mig uppenbart att du befinner dig på spektrumet. Att du gick i särskola som barn var nog heller ingen slump, tvärtemot vad du på flera ställen hävdar. Du framstår som konstig, ohälsosamt nyfiken, paranoid och neurotisk.