2020-09-20, 03:19
Medlem
Hur stor skillnad är det utseendemässigt på tjejerna ni väljer att kolla på i porrfilmer
jämfört med de tjejer ni knullar med i verkliga livet?

Har inte en aning om vad ni rent ytligt tänder på för tjejer i porrfilmssammanhang(please tell me), men
skiljer de sig mycket från de tjejer ni fått lägra i verkliga livet? Hur?
Citera
2020-09-20, 03:20
Medlem
Vanliga tjejer kan aldrig bli lika sexiga som porrstjärnor, därför kollar alla män på porr.
Citera
2020-09-20, 03:24
Medlem
kalkryggars avatar
Kollar jag på porr så kan det funka med tjejer som har sillisar om dom är små och det inte fokuseras allt för mycket på dom. Men i verkliga livet så avskyr jag när tjejer har sillisar. Det är riktigt avtändande.

När det kommer till kvaliteten på utseendet så är det nog hugget som stucket. Det speglar nog verkligheten väldigt mycket faktiskt.
Citera
2020-09-20, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Kollar jag på porr så kan det funka med tjejer som har sillisar om dom är små och det inte fokuseras allt för mycket på dom. Men i verkliga livet så avskyr jag när tjejer har sillisar. Det är riktigt avtändande.

När det kommer till kvaliteten på utseendet så är det nog hugget som stucket. Det speglar nog verkligheten väldigt mycket faktiskt.

Dock inte så vanligt att man stöter på tjejer i vanliga livet som har sillisar, men kommer ihåg dem det gör man.
Citera
2020-09-20, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ACatsABeautiful
Vanliga tjejer kan aldrig bli lika sexiga som porrstjärnor, därför kollar alla män på porr.

Varför inte?

En del som jag har varit med har definitivt varit det.
Citera
2020-09-20, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar

FaSt du är oskuld så bättre om folk som vet svarar. TS När det gäller avsugning är porr bra annar hetroporr trist då jag inte finner glädje att se andra män knulla.
Citera
2020-09-20, 03:48
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Dock inte så vanligt att man stöter på tjejer i vanliga livet som har sillisar, men kommer ihåg dem det gör man.
Dejtade två tjejer på raken med plaststrutar. Bland det mest oattraktiva som finns hos en kvinna.

Vad kollar ni på för porr egentligen? Är ni 12 år gamla och kollar på sån där influencerporr med plastiga 20-åringar?
Citera
2020-09-20, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Dejtade två tjejer på raken med plaststrutar. Bland det mest oattraktiva som finns hos en kvinna.

Vad kollar ni på för porr egentligen? Är ni 12 år gamla och kollar på sån där influencerporr med plastiga 20-åringar?

Jag personligen kollar inte alls på porr och har inte gjort sen väldigt väldigt många
år tillbaka men antar att de flesta här inne på forumet kollar på porr...
Citera
2020-09-20, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helosan2
FaSt du är oskuld så bättre om folk som vet svarar. TS När det gäller avsugning är porr bra annar hetroporr trist då jag inte finner glädje att se andra män knulla.

??
Förstår inte din logik. Du gillar bara avsugningsporr?
Låter som att du är gay, samtidigt gillar du inte se andra män knulla...
Citera
2020-09-20, 03:56
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Jag personligen kollar inte alls på porr och har inte gjort sen väldigt väldigt många
år tillbaka men antar att de flesta här inne på forumet kollar på porr...
Blir bara lite förvånad över såna enkla tricks som plasttuttar och själva frågeställningen.

Har knullat några stycken av ”porrfilmskvalitet” och det är bland de sämsta ligg jag haft. Döda fiskar.
Citera
2020-09-20, 04:05
Medlem
Citat:
??
Förstår inte din logik. Du gillar bara avsugningsporr?
Låter som att du är gay, samtidigt gillar du inte se andra män knulla...
Hur är det knulla med oralsex?
Citera
2020-09-20, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helosan2
Hur är det knulla med oralsex?

Full?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera