• 5
  • 6
2025-11-05, 08:31
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Nej, självklart inte.
Regler är manifestationer av våra förutsättningar för att leva tillsammans i ett samhälle.

Ditt svar här tyder på sociopati.

Jag är ganska långt ifrån sociopotatisk men snyggt försök där Freud
Citera
2025-11-05, 17:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Biologiskt sätt är det inte märkligt att äldre män söker sig till yngre kvinnor, sen finns en annan aspekt av det hela också då det finns unga kvinnor som kan ha "Daddy issuies"
Jag är inte övertygad. Jag tror det är genetiskt. Känner flera som inte har Daddy issues men kan bara attraheras till äldre män
Citera
2025-11-05, 20:23
Medlem
Min fru är mycket sexigare nu än när jag träffade henne för 35 år sedan. Vet vad hon vill och tar för sig! Sedan har hon ju inte dekat ner sig utan har fortfarande snygga kläder och stil.
Citera
2025-11-06, 09:22
Medlem
Exakt så här känner jag också. Med stigande ålder ökar bara den övre åldersgränsen, medan den yngre gränsen ligger kvar.
Det är bara bra, för urvalet blir ju större och större.
Sedan kanske det är mer det intellektuella som lockar när det kommer till äldre damer, än det rent fysiska.
Nä, vem försöker jag lura? En go rumpa är en go rumpa oavsett ålder.

Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
återstår att se helt klart. Jag är inte 70 riktigt än, men jag har märkt att min attraktion både stannat kvar lite och flyttat med uppåt. Ju äldre jag blir ju bredare blir spannet som du förstår hur jag menar. Ibland känner jag mig mogen och då fungerar det att språkad med en dam som är 5-10 år äldre(lika så som det fungerade när en var 15, sa ju aldrig nej till en 20åring liksom). Sen har märker jag att förbjudet ålderns flyttar sig långsammare än åldrarna över. Låt säga att när jag fylde 28 kunde jag tänka mig en tjej på 33 som högst. Men en tjej på 18 gick också bra. När jag fylde 29 kanske en tjej på 34 gick bra, men lik föbannat gick fortfarande en 18åring bra. När jag fyllde 32 kändes en 37 åring ok. Då kändes en 18åring lite för ugnt, men en 20 åring var helt ok.
Förstår du min uträkning? Stämmer den tror du? Någon annan som tänker lika eller annorlunda?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in