Citat:
Ursprungligen postat av
Madrida
Om det garanterat blir så vet jag inte.
120 tusen /:
Vart är Flashback experterna som kan göra så man kommer undan/ ändrar position..
Fixa en VPN som Mullvad eller ProtonVPN. Svinlätt att sätta upp. Sen är det bara att välja vilket land (eller vilken stad när det gäller Sverige) du vill "befinna" dig i. Dock lär de redan ha reggat IP-addressen du loggade in med den gången du spelade.
Om det är så att de reggat IP-addressen du loggade in med när du befann dig i utlandet och att det är den de hänvisar till för att försöka slippa betala dig så skulle jag sagt att jag visst var i Sverige men använde en utländsk VPN för att kunna kolla på Youtube-material som inte är tillgängligt i Sverige.
Har själv råkat ut för liknande, men då var det för att jag spelade hos en polare (som också hade ett acc på samma sida) varpå de påstod att jag hade dubbla användare. Skrev spaltmeter om att jag skulle gå till pressen med det där och fick till slut betalningen :-) Lycka till.
Och i fortsättningen, sluta spela hos såna där jävla parasitföretag. Helst sluta spela helt och hållet.