• 2
  • 3
2025-05-14, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrArmin
Hej!

Tittar gärna på ditt fall och hjälper till med så mycket jag kan gällande bedömning och information.

Har startat min hårtransplantationskarriär nyligen och är färsk samt påläst (böcker skrivna av pionärer inom fältet samt trichologi) och mycket aktiv på de flesta konferenser inom fältet.

Kommer möjligen vara intresserad av ett par reparationsfall framöver då det bedrivs mycket ingrepp utan en plan som möter standarden inom expertfältet.

Just nu är vi i tidigt skede. Kan ta det via PM och video om du önskar.

Mvh
Dr Armin

👍 försökte skicka pm men har lite för få inlägg ännu.
Senast redigerad av Snicksnackman 2025-05-14 kl. 18:16.
Citera
2025-05-20, 18:57
Medlem
SmokeFrees avatar
Hur ser du på att göra tinningarna? Såg en nyss video från känd klinik som ej göra detta på grund av att det inte blir naturligt och bra. Sen sedan läste jag att en hårsäck som lämnat vätskan den ligger i måste vara transplanterad innan 4 minuter annars riskerar den att dö. För man ser ju på videos hur vissa läkare/sjuksköterska har massa hårsäckar på sin handske vid operation?
Citera
Igår, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeFree
Hur ser du på att göra tinningarna? Såg en nyss video från känd klinik som ej göra detta på grund av att det inte blir naturligt och bra. Sen sedan läste jag att en hårsäck som lämnat vätskan den ligger i måste vara transplanterad innan 4 minuter annars riskerar den att dö. För man ser ju på videos hur vissa läkare/sjuksköterska har massa hårsäckar på sin handske vid operation?

Vem frågar du? Antar att du menar drArmin.
Jag kan tänka mig att det är svårare att få till ett bra resultat i tinningarna med densitet och vinklar kanske. Är det vanligt att göra något åt tinningarna?
Senast redigerad av Snicksnackman Igår kl. 20:53.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in