2021-10-22, 21:31
Medlem
Flashbackatmes avatar
Hon har ju haft ett förhållande med en A*ton i typ två år?
Citera
2021-10-25, 08:32
Medlem
AdamSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Ännu en youtuber som lever på sitt utseende, ja jösses! Fy fan va ytligt det är..

Hon har cirka 10 år på sig att kunna leva på utseendet, om hon har tur. Varför inte? Åtminstone har hon ett riktigt jobb också till skillnad från väldigt många "influencers".
Citera
2022-10-29, 11:43
Medlem
Ett inslag i Sverige om Angelica och influencers

Ett kort klipp med henne och nedre till hela programmet.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/no...som-influencer

https://www.svtplay.se/sverige

"Lastbilschauffören Angelica Larsson, 32, mäter 154 centimeter – men hon är en av Sveriges största influencers. Gällivarebon har nästan 1,7 miljoner följare på sina sociala medier.

– Jag vill inspirera och få in fler tjejer i yrket, säger hon."

Får hon in fler tjejer eller är det mest bara att det låter bra, 90-95% känns som manliga följare?
Citera
2022-12-12, 14:20
Medlem
Hon har helt lagt av med att göra youtubefilmer, fast de var jättepopulära. Undra varför, någon som vet ?
Dessutom har hon surrat om något projekt, någon som vet vad det är ?

Hon var för ett tag sedan till Irland, var det där hon tryckte upp böckerna ?

Kvinnor är märkliga, hon drar in runt 60000 kr/ mån (!) på dessa filmer, varför inte göra fler.
Det är ju i stort sett gratispengar att göra fler filmer, och hålla uppe intresset hos de som kollar på rullarna.
Citera
2022-12-12, 16:23
Medlem
Romanche92s avatar
Rena Guld gruvan för henne.
> Blond
> Svensk
> Vältränad
> Stora tuttar
> Bra utseende.

Hon hade kunnat dra in på alla feta äckliga gubbar som sitter och runkar till vad som helst, att hon inte utnyttjar deras efterblivna sexuella drifter är något jag själv hade gjort. Ifall en tjock Gubbe på 300 KG Vill bara donera 10 000:- för att en tjej ser bra ut, varför inte liksom.
Citera
2022-12-12, 16:27
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bv202
Hon har helt lagt av med att göra youtubefilmer, fast de var jättepopulära. Undra varför, någon som vet ?
Dessutom har hon surrat om något projekt, någon som vet vad det är ?

Hon var för ett tag sedan till Irland, var det där hon tryckte upp böckerna ?

Kvinnor är märkliga, hon drar in runt 60000 kr/ mån (!) på dessa filmer, varför inte göra fler.
Det är ju i stort sett gratispengar att göra fler filmer, och hålla uppe intresset hos de som kollar på rullarna.

Efter att ha kikat närmare på tråden efter mitt inlägg så misstänker jag att hon säkert blev utsatt för stalking beteende utav äckliga feta gubbar som kör lastbil. Det är nog den mest troliga teorin med tanke på vilka efterblivna och sexuella perverser det finns 2022. De gömmer liksom inte sig längre heller utan istället talar öppet om deras fetisher.
Citera
2022-12-12, 17:46
Medlem
Fettsugnings avatar
Är väl kul med en tjej som kan klassas som "bimbo" som faktiskt har ett riktigt knegarjobb och verkar stolt över det.
Citera
2022-12-12, 22:44
Medlem
DjPuttes avatar
Tror nog hon håller på med YT filmer dock ej lika ofta som hon gjort tidigare, Sedan är hon som jag fattat det en hel del på sponsor event och annat tjoller som följer i släptåget!

Hon har skyddad identitet ingen hittar henne som hon menade men alla vet vem hon är tillsammans med så det är mindre problem, Tror lite att Jobbet gjort att hon kan inte riktigt göra allt hon vill för det företag hon jobbar åt är nog rätt måna om mer jobb mindre YT...
Citera
2023-02-12, 21:08
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
"Lastbilschauffören Angelica Larsson, 32, mäter 154 centimeter – men hon är en av Sveriges största influencers. Gällivarebon har nästan 1,7 miljoner följare på sina sociala medier.
Gällivare...? trodde hon bodde i Gävle?
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Hon hade kunnat dra in på alla feta äckliga gubbar som sitter och runkar till vad som helst, att hon inte utnyttjar deras efterblivna sexuella drifter är något jag själv hade gjort. Ifall en tjock Gubbe på 300 KG Vill bara donera 10 000:- för att en tjej ser bra ut, varför inte liksom.
Mjo hon skulle kunna sopa hem storkovan om hon skaffade OF
Citera
2023-06-28, 22:57
Medlem
Hon härstammar från Gävle, men så vitt jag vet så är hon bosatt i Gällivare.

Källa; dejtat hennes syster
Citera
2023-09-11, 21:46
Medlem
Vad har hänt med hennes Instagram?
Citera
2023-09-22, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graveyardcotton
Vad har hänt med hennes Instagram?

Hon verkar ha raderat massor.
Antagligen pga att hennes psyke är skit?

Nu har hon utbildat sig till Vägtransportledare, antar att hon i verkligheten inte duger till att köra lastbil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in