Efter ofantligt mycket bajsporr och runk framför detta, så kände jag mig tvungen att testa själv på handlingarna jag själv. Efter dagens lunch blev jag förjävla skitnödig och jag bestämde mig för att inte göra det i toaletten denna gången, utan istället la jag en korv, liggandes med benen spridda i badkaret. Jag kände hur den tryckte mot analöppningen samtidigt som en distinkt lukt växte allt starkare och när jag var färdig satte jag mig på huk och inspekterade vad jag hade fått ut. Det var en riktigt stor, tät och liksom glänsande fet korv. Gyllenbrun (lite diarréaktigt) i ena änden och klassiskt bajsbrun i andra, med en skarp linje som skilde färgerna åt. Jag började runka och sedan gick det bara utför. Det var som att det lilla avsmak jag kände innan liksom försvann, snabbare än vad jag kunde tänka mig och jag började fingra mig själv där bak. Därefter blev det dags att bre mackan så att säga. Konsistensen var lite som en bregott som stått i kylen över natten, den ända skillnaden var hur varmt det kändes mot magen. Jag lekte runt lite med att blanda ut det med vatten, ville liksom testa de olika konsistenserna jag har sett på film och det dröjde inte länge tills jag själv bidrog med lite lättmjölk så att säga. På äldre dar är det vad man får vänta sig, slemmet i sädesvätskan är ju inte lika mättat DNA längre. I alla fall så blev orgasmen ett klart slutskede för min exaltering och efteråt blev allt kallt och jag kände mig rätt äcklad, nej äcklig faktiskt. Jag duschade av skiten så snabbt som möjligt och sedan gick jag och la mig ett tag. Nu ligger jag här på sängen och undrar vad fan jag har gjort och var som är felet med mig. Men tänker kanske att jag inte är ensam om det här och därför vänder jag mig hit. Så ja, vet ni hur man kommer över en sån här grej? Alltså, som jag känner just nu vill jag bara glömma det här och då vidare. Ångrar mig en aning efterhand.