2020-09-18, 17:01
Medlem
Efter ofantligt mycket bajsporr och runk framför detta, så kände jag mig tvungen att testa själv på handlingarna jag själv. Efter dagens lunch blev jag förjävla skitnödig och jag bestämde mig för att inte göra det i toaletten denna gången, utan istället la jag en korv, liggandes med benen spridda i badkaret. Jag kände hur den tryckte mot analöppningen samtidigt som en distinkt lukt växte allt starkare och när jag var färdig satte jag mig på huk och inspekterade vad jag hade fått ut. Det var en riktigt stor, tät och liksom glänsande fet korv. Gyllenbrun (lite diarréaktigt) i ena änden och klassiskt bajsbrun i andra, med en skarp linje som skilde färgerna åt. Jag började runka och sedan gick det bara utför. Det var som att det lilla avsmak jag kände innan liksom försvann, snabbare än vad jag kunde tänka mig och jag började fingra mig själv där bak. Därefter blev det dags att bre mackan så att säga. Konsistensen var lite som en bregott som stått i kylen över natten, den ända skillnaden var hur varmt det kändes mot magen. Jag lekte runt lite med att blanda ut det med vatten, ville liksom testa de olika konsistenserna jag har sett på film och det dröjde inte länge tills jag själv bidrog med lite lättmjölk så att säga. På äldre dar är det vad man får vänta sig, slemmet i sädesvätskan är ju inte lika mättat DNA längre. I alla fall så blev orgasmen ett klart slutskede för min exaltering och efteråt blev allt kallt och jag kände mig rätt äcklad, nej äcklig faktiskt. Jag duschade av skiten så snabbt som möjligt och sedan gick jag och la mig ett tag. Nu ligger jag här på sängen och undrar vad fan jag har gjort och var som är felet med mig. Men tänker kanske att jag inte är ensam om det här och därför vänder jag mig hit. Så ja, vet ni hur man kommer över en sån här grej? Alltså, som jag känner just nu vill jag bara glömma det här och då vidare. Ångrar mig en aning efterhand.
Citera
2020-09-18, 17:38
Medlem
SatansHemorrojders avatar
Du är definitivt inte ensam om detta, bajsporr finns ju av en anledning. Jag själv tänder inte på det men tycker inte du ska förneka dig själv dina kinks/fetisher utifrån skam. Tycker inte någon sexuell preferens ska förnekas så länge det inte skadar någon annan.

Vill du inte göra om det så låt bli, nu har du testat. Men tyckte du om det så jobba med dina skamkänslor. Varför skäms du? Detta var ju med dig själv, ingen behöver veta om du inte vill. Hoppas det känns bättre för dig snart!
Citera
2020-09-18, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SatansHemorrojder
Du är definitivt inte ensam om detta, bajsporr finns ju av en anledning. Jag själv tänder inte på det men tycker inte du ska förneka dig själv dina kinks/fetisher utifrån skam. Tycker inte någon sexuell preferens ska förnekas så länge det inte skadar någon annan.

Vill du inte göra om det så låt bli, nu har du testat. Men tyckte du om det så jobba med dina skamkänslor. Varför skäms du? Detta var ju med dig själv, ingen behöver veta om du inte vill. Hoppas det känns bättre för dig snart!

Tackar.
Citera
2020-09-18, 18:50
Medlem
Folk får gärna komma med tips också.
Citera
2020-09-19, 13:17
Medlem
Sikkans avatar
Tips om vad? Hur du ska göra nästa gång? Eller om bajsporrsiter? Antar att du redan gått igenom alla.

I övrigt är det väl bara att testa dig fram.. nu blev du äcklad av det du provade nu så låt det vara då? Det verkar som att din bajs-fetisch mår bäst i fantasin.. amirite?
Citera
2020-09-20, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
Tips om vad? Hur du ska göra nästa gång? Eller om bajsporrsiter? Antar att du redan gått igenom alla.

I övrigt är det väl bara att testa dig fram.. nu blev du äcklad av det du provade nu så låt det vara då? Det verkar som att din bajs-fetisch mår bäst i fantasin.. amirite?
Ja men nu i efterhand tänker jag att det kanske har med lukten att göra, det är ju trots allt det som gör mig äcklad. Man kanske kan äta nånting för att få en bättre lukt? Eller göra nåt för att förlora luktsinnet ett tag.
Citera
2020-09-20, 18:32
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkpredikarn1337
Ja men nu i efterhand tänker jag att det kanske har med lukten att göra, det är ju trots allt det som gör mig äcklad. Man kanske kan äta nånting för att få en bättre lukt? Eller göra nåt för att förlora luktsinnet ett tag.

Jaha.. hmm jag vet faktiskt inte.. kanske bättre att försöka testa vidare utomhus eller nåt? Bajs lär nog lukta rätt vidrigt oavsett vad du mumsar i dig innan..
Citera
2020-09-20, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
Jaha.. hmm jag vet faktiskt inte.. kanske bättre att försöka testa vidare utomhus eller nåt? Bajs lär nog lukta rätt vidrigt oavsett vad du mumsar i dig innan..
Startade en tråd angående detta tidigare idag. Kommit in en rad hyfsade tips.
(FB) Mat som får avföringen att lukta godare
Citera
2020-09-21, 07:07
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Jag tycker att det var modigt och starkt att dela med dig av detta ts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in