2022-05-27, 20:25
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av some1incyberspace
Advokaten drog tillbaka överklagan till HD, tydligen hade han inte klientens instruktioner att överklaga..
Vass*to sitter av ungdomsvård, vilket inte har någon rabatt..

”Svea hovrätt dömer den 17-åring som åtalats, men friats, för mord i Nyfors. Det meddelar hovrätten i en dom på tisdagen. Påföljden blir sluten ungdomsvård i två år och 10 månader.”

https://ekuriren.se/nyheter/eskilstu...-bevis/l6vd278

Detta har kopplingar till Måndagens mord på Bellmansplan 4A, se FUP i detta för kopplingar, femton minuter efter skjutningen så gjordes en fordonskontroll med BO i Måndagagens skjutning (2022-05-23) utanför BP4A

Jag kollade igenom fup men kunde inte dra några kopplingar, lust att berätta för mig?
Är nog lite för trött för att försöka på nytt 😥
Tack!
Citera
2022-06-01, 14:52
Medlem
some1incyberspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Jag kollade igenom fup men kunde inte dra några kopplingar, lust att berätta för mig?
Är nog lite för trött för att försöka på nytt 😥
Tack!

Titta i aktbilaga 101, sidan 17.

BO från Bellmansplan 4A, skjutningen 2022-05-23, blev stoppad i fordonskontroll tillsammans med sin bror 15min efter skjutningen i Nyfors.

MOH*MMED PESHTIW*N S*BER, kallas Mir*n (*=a) tillsammans med sin bror Sor*n uppträdde väldigt nervöst.

V*ssito gömde sig i Gorw*n systers lägenhet i Nyfors efter skjutningen av Kebron, innan han tog en taxi till BP4A vid midnatt, endera sov han över hos Gor*n eller bröderna S*ber.

Tror det finns fler kopplingar och förhör med Moh*mmed, eller som han kallades Mir*n och du söker i pdf:er

BP4A är knutpunkten för flera ärenden, sök i aktbilaga 106 vad ”chef för resursenhet” har att förmedla, rätt uttömmande svar från någon på Socialtjänsten

I den andra tråden ryktas det att P*ul från detta ärende är MGM i BP4A skjutningen 2022-05-23.

Här är alla FUPar
https://www.flashback.org/find_posts...php?p=74681181
Citera
2023-06-23, 18:40
Medlem
Släpps han fri helt nu i slutet av sommaren?
2020 känns som nyss.
Sjukt hur lindrigt han kom undan på grund av sin ålder.
Han måste säkert vara glad om han inte grämer sig i skuldkänslor.
Citera
2023-11-09, 10:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arlagatan
Släpps han fri helt nu i slutet av sommaren?
2020 känns som nyss.
Sjukt hur lindrigt han kom undan på grund av sin ålder.
Han måste säkert vara glad om han inte grämer sig i skuldkänslor.
han har börjat släppa musik igen under namnet NOËL
Citera
2023-11-09, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flush55
han har börjat släppa musik igen under namnet NOËL

Såg det också nu. Tycker hans gamla låtar var bättre. "Sen jag var liten" funkar faktiskt att lyssna på, framförallt för en ung person. Nu verkar han ha en allvarligare stil och mer autotune.
Citera
2023-11-09, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arlagatan
Såg det också nu. Tycker hans gamla låtar var bättre. "Sen jag var liten" funkar faktiskt att lyssna på, framförallt för en ung person. Nu verkar han ha en allvarligare stil och mer autotune.
ja hans låt trolleri funkar väl men låten "ta av den" är ju värdelös
Citera
2024-04-06, 12:13
Medlem
Har någon domen från Hovrätten?
Citera
2025-05-29, 23:17
Medlem
För en person som inte har koll på kriminaliteten i Eskilstuna, varför sköts Kebron och vilka händelser har i efterhand varit hämndaktioner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in