2020-09-17, 08:35
Medlem
Hej!

Jag börjar bli less på detta. Det har gått en lång tid nu med att jag loggar in på Flashback och går in på notisar/kollar vilka som citerat mig. När jag klickar på dessa och väljer att svara eller skriva i ett inlägg överlag eller till och med går in på min profil och kolla på mina startade ämnen. Så skall jag ÅTERIGEN vara tvungen att logga in. Jag har alltså per automatiskt loggas ut och varför?!

När jag har loggat in för andra gången så är allt som det skall. Jag kan klicka på ''Citera'' m.m utan att jag loggas ut och behöver logga in.

Är det bara jag som har besväret?
Kan detta åtgärdas?
Senast redigerad av Dukater 2020-09-17 kl. 08:47.
Citera
2020-09-17, 08:36
Avslutad
Händer mig också regelbundet, händer det när du surfar på telefon/dator /båda ?

Händer för mig på telefonen .
Väldigt frustrerande faktiskt.
Citera
2020-09-17, 08:39
Medlem
DaChiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Hej!

Jag börjar bli less på detta. Det har gått en lång tid nu med att jag loggar in på Flashback och går in på notisar/kollar vilka som citerat mig. När jag klickar på dessa och väljer att svara eller skriva i ett inlägg överlag eller till och med går in på min profil och kolla på mina startade ämnen. Så skall jag ÅTERIGEN tvungen att logga in. Jag har alltså per automatiskt loggat ut och varför?!

När jag har loggat in för andra gången så är allt som det skall. Jag kan klicka på ''Citera'' m.m utan att jag loggas ut och behöver logga in.

Kan detta åtgärdas?

Händer ibland, störigt. Tror det är en bugg som händer när man förflyttar sig och mobilen ansluter till ett annat nät.
Citera
2020-09-17, 08:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DaChief
Händer ibland, störigt. Tror det är en bugg som händer när man förflyttar sig och mobilen ansöuter till ett annat nät.

Nej är inte pga förflyttning , händer när som. Kan vara i min lägenhet och detta sker .

( hände nu igen när jag skulle citera dig och är hemma)
Citera
2020-09-17, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Händer mig också regelbundet, händer det när du surfar på telefon/dator /båda ?

Händer för mig på telefonen .
Väldigt frustrerande faktiskt.
Jag sitter vid en dator och alltid en dator. iPad har jag väl inte provat, tror jag. Jag har surfat på Flashback på min surfplatta när fenomenet inte existerade, tror jag. Men jag föredrog dator mer och mer och därefter dök buggen. Jag skulle väl kunna prova på min surfplatta någon gång om jag har orkar men till vilken nytta?

Skönt om Flashback bara kan åtgärdat detta tekniska problem som inte bara befinner hos mig, som jag måste säga att det är skönt att inte vara ensam om. Då kanske det är något som Flashback vill och kan fixa enklare.
Citera
2020-09-17, 09:01
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Har aldrig hänt mig. De enda gångerna jag blir utloggad är om apparaten jag skriver ifrån skiftar nät.
Citera
2020-09-17, 10:30
Medlem
Har hänt mig också många gånger. Men på sistone har jag sluppit problemet...
Citera
2020-09-17, 10:33
Medlem
X-fronts avatar
Händer flera gånger i veckan, väldigt irriterande.
Citera
2020-09-17, 12:50
Medlem
LordGarms avatar
Detta hände mig förut, har för mig att jag rensade kakor och att det löste problemet.

Har du testat med en annan webbläsare?
Citera
2020-09-17, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Hej!

Jag börjar bli less på detta. Det har gått en lång tid nu med att jag loggar in på Flashback och går in på notisar/kollar vilka som citerat mig. När jag klickar på dessa och väljer att svara eller skriva i ett inlägg överlag eller till och med går in på min profil och kolla på mina startade ämnen. Så skall jag ÅTERIGEN vara tvungen att logga in. Jag har alltså per automatiskt loggas ut och varför?!

Kan detta åtgärdas?
Bockar du i rutan "Kom ihåg mig" när du loggar in? Om inte testa med det, löste mitt problem.
Citera
2020-09-17, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tamerlan
Bockar du i rutan "Kom ihåg mig" när du loggar in? Om inte testa med det, löste mitt problem.
Inget som funkar för min del. För min del spelar det ingen roll om man har loggat in för första gången. Det är alltid en andra gång som man måste logga in för att hålla sig inloggad. Så fort jag loggar in för första gången och klickar på att ''Svara i ämnet'' eller annat, så måste man logga in igen.
Citera
2020-09-17, 13:30
Medlem
Så skönt att jag verkligen inte är ensam om detta! Tråkigt att många är drabbade och finner en påfrestning, men jag tänker att ju fler som har besväret, desto mer kan man kanske utgå ifrån att det är fel på sidan och någon admin kanske kan åtgärda problemet.

Förhoppningsvis, så tänker jag rätt. Hehe..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in