• 1
  • 2
2020-09-15, 22:57
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Så man "ska" egentligen köra på den dyra, om man har tänkt att vinna?

Vill du vinna så ska du lägga 2000 spänn i en burk, slå två tärningar, och om du får två sexor så öppnar du burken och tar pengarna. Kör det varje dag så kommer du kamma hem en fin vinst en dag ska du se. Mot spelbolagen går du back om du inte är väldigt kunnig.
Citera
2020-09-15, 23:07
Medlem
Bajsmohammeds avatar
Citat:
Vad krävs för att vinna jackpot en?
Är det att man är ensam om sju rätt?

Vem på Tillsammans vinner oftast och mest?
Jag har inte riktigt fattat hur man söker på det.

Då ska du vara typ den enda i hela Sverige som prickat in de sju rätta vinnarna,
Citera
2020-09-15, 23:14
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Så man "ska" egentligen köra på den dyra, om man har tänkt att vinna?

.
Senast redigerad av psflax 2020-09-15 kl. 23:17. Anledning: Dubbelpost
Citera
2020-09-15, 23:18
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psflax
Hur många spelar utan tanke på att vinna?

Jag har inga siffror på det men jag tror att generellt är man mer eftertänksam inför ett andelsspel på 2000:- än ett infall att köpa en tialott medan man står i matkön.
Men jag kan ha fel.
Citera
2020-09-15, 23:24
Medlem
Har ett eget tillsammans lag och har en insats på 50-100kr. Jag tror inte att man spelar mer oförsiktigt för att insatsen är mindre. En större insats innebär ganska stora risker, pga att utdelningen måste vara ganska hög för att man överhuvudtaget ska gå plus. Inte så roligt att lägga in 2000kr och man vinner ett par hundralappar eller mindre.
Citera
2020-09-15, 23:28
Medlem
Priset på en andel säger ju inte allt,det kan ju bara vara så att det dyrare systemet har färre andelar,titta istället på hur många rader dom olika systemen är på, tänk också på att ju fler andelar det är desto mindre blir ju varje andel värd vid eventuell vinst.
Citera
2020-09-16, 01:52
Medlem
qwertas avatar
Citat:
Vad krävs för att vinna jackpot en?
Är det att man är ensam om sju rätt?

Enkelt svar: Ja :-)

Vem på Tillsammans vinner oftast och mest?
Jag har inte riktigt fattat hur man söker på det.

1. Räkna spelade pengar som förlorade (om du inte har råd att förlora låt bli att spela)
2. Travspelande är en riktigt kul hobby ... om du är intresserad så lär dig ... skulle reka Sharps forum som en helt ok skola https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/ (gratis) finns flera betalsidor som är ok men är du allmänt trav intresserad så är ju aldrig "travronden" fel ... skulle dock föredra "Storvinster" för dom stora streckspelen ... mest V75 ... lite V86 ... bra chatt ... (y) ... lycka till (y)
Citera
2020-09-16, 06:25
Medlem
Gudochhanssons avatar
Spelar på trav för att det är kul och spännande, aldrig mer än jag har råd att förlora. Vill bara slå ett slag för att spela reducerat, ett smart sätt att öka chanserna.
Citera
2020-09-16, 10:22
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerta
1. Räkna spelade pengar som förlorade (om du inte har råd att förlora låt bli att spela)
2. Travspelande är en riktigt kul hobby ... om du är intresserad så lär dig ... skulle reka Sharps forum som en helt ok skola https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/ (gratis) finns flera betalsidor som är ok men är du allmänt trav intresserad så är ju aldrig "travronden" fel ... skulle dock föredra "Storvinster" för dom stora streckspelen ... mest V75 ... lite V86 ... bra chatt ... (y) ... lycka till (y)

Nej, alltså jag är helt ointresserad av travsport och annan sport, jag är ju bara på jakt efter den bästa spelsystemmakaren,
Det borde ju löna sig att köra på dennes system med jämna mellanrum?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in