2020-09-17, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
En av bilderna sitter hans broooor i ett lusthus. Ser ut som det som ligger i Älvsjö. Där håller allsköns pack till, folk från Skärholmen etc. Så du är nog inte helt ute och cyklar.

Efter att ha läst delar ur några av hans domar känner jag mig mer säker eftersom han verkar vistas i Älvsjö, Handen och Farsta... hoppas någon kan bekräfta eller dementera inom kort
Citera
2020-09-18, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najlifer
Efter att ha läst delar ur några av hans domar känner jag mig mer säker eftersom han verkar vistas i Älvsjö, Handen och Farsta... hoppas någon kan bekräfta eller dementera inom kort
Kan du lägga upp hans domar?
Citera
2020-09-18, 16:11
Medlem
Citat:

Normalt. Längs pendeltågssträckningen. Lägg till Jordbro och VH beroende på.
Citera
2020-09-18, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleAnder
Antar att du bara vill förklara geografin, för alla här? Men är för påverkad, för att få det rätt? För vad jag tror du vill säga, är att: Skogås (och lugna trångsund), är en geografisk tunga. Från Huddinge kommun, inkilad mellan Haninge, och Farsta (strand).

Farsta tillhör Stockholms kommun. Men Tyresö, som du å rusets vägar nämner. Är inte i närheten av varken Farsta, eller Skogås. Utan jag tror du menade Haninge? Haninge har å sin sida, sina getton/utsatta områden! Jordbro, och Brandbergen är med på polisens gettolista!!
ja du kolla kartan
Citera
2020-09-19, 10:48
Medlem
Han får skylla sig själv
Är man inte från Skogås har man inte här att göra .
Komma hit och kränga knark till ungdomar då är det inte mer än rätt att han blev skjuten.
Citera
2020-09-19, 12:07
Medlem
Han har försvunnit från folkbokföringen nu så det borde vara rätt person.
Citera
2020-09-19, 17:38
Medlem
Citat:
Ska även nämna att det finns en med namn Ali Al-Dabboos som är 23år i Bredäng som även förekommer på lexbase.
https://www.ratsit.se/19960922-Ali_Adel_Mazyed_Al_Dabboos_Skarholmen/HJUv_mot3ApvAs61axy6XTATxzX9T9drdgJgkw_pSnk

Det är han... avliden i måndags

https://www.ratsit.se/19960922-Ali_Adel_Mazyed_Al_Dabboos_Skarholmen/HJUv_mot3ApvAs61axy6XTATxzX9T9drdgJgkw_pSnk
Citera
2020-09-19, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Normalt. Längs pendeltågssträckningen. Lägg till Jordbro och VH beroende på.

Bekräftar att det är han.. står på ratsit att han avled i måndags
Citera
2020-09-19, 18:41
Medlem
Eskortkillens avatar
Har det här någon koppling till mordet på Majtam eller vad han hette som skedde i Älvsjö pendeltågstation mars 2019?

Tråd om mordet: (FB) Man skottskadad (nu avliden) vid Älvsjö station 2019-03-09
Senast redigerad av Eskortkillen 2020-09-19 kl. 18:44.
Citera
2020-09-19, 18:46
Medlem
[quote=Eskortkillen|72977916]Har det här någon koppling till mordet på Majtam eller vad han hette som skedde i Älvsjö pendeltågstation mars 2019?

Tråd om mordet: (FB) Man skottskadad (nu avliden) vid Älvsjö station 2019-03-09
kan det vara krig mellan folket i Älvsjö?
Citera
2020-09-19, 18:52
Medlem
Runkebys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunlin
Han har försvunnit från folkbokföringen nu så det borde vara rätt person.
Vad heter parasiten?
Citera
2020-09-19, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsolle2
ja du kolla kartan
Eftersom jag bor i "området". Behöver jag inte kolla nån jävla karta. Ska du åka till Tyresö/Bollmora från skogås, så måste du ta 73an till Handen i Haninge. Och sedan nån mil på Gudöbroleden, till Tyresövägen. Som du kör de sista kilometrarna österut, till Tyresö. Alternativt 73an till trafikplats gubbängen, sen nån mil på Tyresövägen innan du är framme.

Därför är det betydligt närmare till haninge, än Tyresö. Om du ska snacka förort till! Men du kanske blandar ihop orter, med komuner hel vilt? Och pratar om Farsta, och Skogås som ort, och Tyresö som kommun. Och inte orten Tyresö, i Tyresö kommun?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in