Citat:
Ursprungligen postat av
Akhimantlaren
Plus den här skjutningen är revansch för skjutningen i 26 juni i Älvsjö då 2 pers blev skjutna Sh4lle från Älvsjö och 0smani från Husby
Det var väl tre pers som sköts?
Berätta mer om denne "Dandanna" vad heter han? Bor? Var det han som sköt dom 3 i Älvsjö?