• 9
  • 10
2020-09-18, 15:14
Avstängd
MrBabyBoys avatar
Poppa lite tabletter och tagga ut och råna!
Annars bara att sova hos nån polare eller i nån källare och lär dig överleva lite
Var inte rädd för gatan!
Senast redigerad av MrBabyBoy 2020-09-18 kl. 15:16.
Citera
2020-09-18, 23:44
Medlem
Flozzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ddelicous
Har inte betalat hyran för för min soc lägenhet för augusti och inte nu september heller, bara en tidsfråga innan dem hör av sig..

Hur har det gått? Något spännande att berätta?
Citera
2020-09-18, 23:49
Medlem
Jag tror att du kommer få ett lättare liv om du tar tjuren vid hornen och säger till soc som det är. Be att få en god man för din ekonomi så kommer du bli och känna dig fri. Spärra dig själv från alla spel sajter och återgå till att stabilisera din vardag. Berätta för dina anhöriga och be dem hjälpa dig. Tror du kommer att må otroligt mycket bättre efter det, även om det känns surt för stunden. 🌿
Citera
2020-09-19, 08:23
Medlem
Sonny00s avatar
Jag tycker att TS ska köpa en egen spelautomat, exempelvis en enarmad bandit. Då kan han fortsätta med sitt älskade spelande utan att det kostar honom något. Inköpskostnaden för automaten hjälper säker Soc till med.
Citera
2020-09-20, 00:23
Medlem
sinistrals avatar
Citat:
Jag har spelmissbruksproblem och det är inget jag har valt frivilligt har sökt hjälp och gått på möten hos psykolog som är inriktad på spelmissbruk jag gick på alla mötena men det har inte hjälpt mig ett skit är fortfarande en speltorsk.. Spelar slut på varenda krona jag har på slots på nätet och kan inte sluta ens när jag vunnit, så många gånger som jag kunnat casha ut stora belopp men fortsatt spela tills sista kronan är slut, cashar jag ut nångång så sätter jag in allt igen nästa dag eller efter 2 dagar och tror jag ska vinna mer och sen förlorar allt. Du kommer aldrig förstå hur det känns att spela bort alla pengar på kontot tills det är på 0 för att sen se svart och gå och lägga sig på sängen och undra hur man ska få tag på en hundring för att kunna äta mat nästa dag.

Om du har gått hos psykolog med inriktning mot spelmissbruk frivilligt varför i hela fridens namn har du då inte anmält dig till spelpaus.se? Vad är syftet med att gå till pyskolog annat än för att möjligen försöka lura soc eller vilka det nu är som hjälpt dig med psykolog hjälp när du uppenbarligen inte är villig att sluta?
Citera
2020-10-06, 10:35
Medlem
nutkjells avatar
Hur gick det och spelar du fortfarande?
Citera
2020-10-07, 17:25
Medlem
Anti-68s avatar
Citat:
Har inte betalat hyran för för min soc lägenhet för augusti och inte nu september heller, bara en tidsfråga innan dem hör av sig..

Är speltorsk och spelat bort soc pengarna som var avsedda för att betala hyran... Dubblade pengarna idag men spelade bort allting tillsut som vanligt, kan inte sluta spela så står här nu med rejäl ångest och undrar hur jag ska betala dom båda hyrorna (sammanlagt 9k)

Kan inte ta lån då jag har kronofogden och har inga vänner. Är en kille på 22 år, behöver tips hur jag kan få tag på snabba pengar snabbt, även om det är olagligt.. Dock inga bedrägerier mot privatpersoner där går min gräns...

Hur har det gått? Hur löste du situationen när du skrev det här? Lät ganska tufft.
Citera
2020-10-08, 00:59
Medlem
glajarns avatar
Smart gjort av dig. Du kommer att lyckas i ditt liv👍
Citera
2020-10-19, 12:43
Medlem
Anti-68s avatar
Citat:

Är speltorsk och spelat bort soc pengarna som var avsedda för att betala hyran... Dubblade pengarna idag men spelade bort allting tillsut som vanligt, kan inte sluta spela så står här nu med rejäl ångest och undrar hur jag ska betala dom båda hyrorna (sammanlagt 9k)

Kan inte ta lån då jag har kronofogden och har inga vänner. Är en kille på 22 år, behöver tips hur jag kan få tag på snabba pengar snabbt, även om det är olagligt.. Dock inga bedrägerier mot privatpersoner där går min gräns...

Fortfarande inget svar. Vi måste få höra hur det gått! Spännande!
Citera
2020-10-19, 14:51
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-68
Fortfarande inget svar. Vi måste få höra hur det gått! Spännande!

Han skriver ju mycket om droger nu, så det har säkert gått bra...
Citera
2020-10-19, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mannheimer83
Säg att du blev rånad på allt du har (och gör dig av med det, alt. lägg hos polare), laptop, telefon, plånbok, allt! De tvinga dessutom dig att ge ut bank id m.m.

Ring banken nu och spärra allt!!!!

Berätta för soc att du blev rånad + fixa polisanmälan.
Vattensäkert!
Nej, man får inte ljuga. Berätta sanningen.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in