2020-09-13, 17:00
Medlem
Zebran99s avatar
I helgen har det cirkulerat bilder på när Mason Greenwood inhalerar lustgas.
Nu ber den 18-årige Manchester United-talangen om ursäkt i ett uttalande.
"Det var dåligt omdöme av mig", säger Greenwood i uttalandet rapporterar Sky Sports.

Hur tror ni denna spelare kommer utvecklas med åren? Blir han någon stjärna eller kanske ännu en Danny Welbeck flopp?
Ifrån vad jag sett, så känns han helt okej, ingen Mbappe här direkt, kanske en blivande Harry Kane?
Blir det lika mycket mål som förra säsongen eller fler? 20? 25?
Diskutera på om denna sensationella talang!
Citera
2020-09-13, 17:34
Medlem
GormDenGamles avatar
Glöm inte flickorna han tog upp på hotellet inför matchen mot Island, där han efter detta blev hemskickad.
Kanske en ny Ravel Morrison..
Citera
2020-09-13, 18:07
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Ingenting sensationellt med denna idiot och förtjänar ingen egen tråd. En ny medioker upphypad engelsk talang med noll moral. Men United verkar uppskatta sånt. Därför man har en misshandlare och mutare som kapten. Glöm inte heller legenden Giggs. Som knullar brorsans fru. Något riktigt ruttet i väggarna på old trafford.
Citera
2020-09-13, 19:34
Medlem
hjaelploskilles avatar
Jag tycker att han är extremt talangfull och ibland glömde jag under den gångna säsongen bort att han bara är 18 år gammal, men det verkar ju utan tvekan som att han är problematisk utanför fotbollsplanen. Han är ingen Mbappé på så vis att han inte är lika bra, men han matchar inte Mbappé utanför planen heller då denne verkar ha en enorm arbetsmoral och mognad.

Ny Balotelli kanske?
Citera
2020-09-13, 20:46
Medlem
Jag tycker att han är Englands största talang någonsin, rätt bra teknik, fina finter och kvicka fötter som gör att han kommer till avslut i trängda lägen, och som grädde på moset så är han riktigt duktig på att sparka på bollen, med bägge fötterna också.

Om United spelar bra och Greenwood får mycket speltid i en position som passar honom bra så tror jag han vinner skytteligan.
Citera
2020-09-13, 22:41
Medlem
covfefe...s avatar
Jag tror på ny Wayne Rooney.

Kommer säkert sätta målrekord i landslaget fortsätta skapa rubriker utanför plan.
Citera
2020-09-13, 22:52
Medlem
Snubben har legat med en snygg isländska tjej och testat på lustgas. Räcker det för att måla ut någon som omoralisk och en ny Balotelli/Morrison?

Nu har jag noll intresse av vare sig PL, United eller Greenwood. Men vem fan bryr sig om detta? Vi kallar en snubbe som lirade på kokain halva sin karriär för den bäste någonsin. Klart folk ska få ligga och testa lustgas.
Citera
2020-09-14, 01:50
Medlem
EastClintfoods avatar
Lustgas? Det fick vi skolbarn smaka på med godkännande av lärarna. Att testa det som 18 åring tyckte jag var rätt sent, man skrattar bara, pratar som en tjej.. Oj så hemskt..
Citera
2020-09-14, 13:49
Medlem
Förmodligen en av världens giftigaste strikers om säg tre år. Har inga svagheter spelmässigt och verkar vara fokuserad på att bli så bra som möjligt även utanför. En ganska tillbakadragen kille. Att han knullat runt när han är singel och att han testat lustgas (som dessutom händer för längesen) är väl ingenting. Men kanske bra att han för kritik för det så han tänker efter nästa gång. Kommer förmodligen slå både Shearer och Rooneys målrekord i PL samt United.
Citera
2020-09-14, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Ingenting sensationellt med denna idiot och förtjänar ingen egen tråd. En ny medioker upphypad engelsk talang med noll moral. Men United verkar uppskatta sånt. Därför man har en misshandlare och mutare som kapten. Glöm inte heller legenden Giggs. Som knullar brorsans fru. Något riktigt ruttet i väggarna på old trafford.

Vilken sörja till text. Nästan så man tror att du har familjeband med nån av tjejerna.
Citera
2020-09-15, 15:58
Medlem
Zebran99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaMarcus
Vilken sörja till text. Nästan så man tror att du har familjeband med nån av tjejerna.
Ryan Giggs sönderhypar spelaren
”Mason har redan nästan gjort fler mål än vad jag gjorde så det finns ingen press ur den aspekten. Men nej, jag tror inte han känner någon press av att ha det numret. Han är en briljant spelare. Jag tror han kommer göra två mål varenda match – så stort hot är han.

"Han har spelat till höger nu, men i slutändan tror jag han kommer spela center forward. Men han måste ladda om nu. Den här gången känner motståndarna till honom och kommer försöka stoppa honom."

"Han måste hitta ett sätt att fortsätta bli bättre och det är jag säker på att han kommer göra för han är väldigt svår att få stopp på - vänster fot eller höger fot, hans rörelse är väldigt bra. Och han spelar i ett offensivt lag med spelare som Paul Pogba och Bruno Fernandes som kan hitta honom."
Citera
2020-09-16, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebran99
Ryan Giggs sönderhypar spelaren

Inte bara Giggs. Shearer har själv gått ut och sagt att han kan se Greenwood slå hans rekord och bli meste målgörare i PL någonsin.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in