Citat:
Ursprungligen postat av
RFT
Om du tar dig tid att läsa dessa länkar, så kommer du kanske att upptäcka att de för det första inte grundar sig i seriös vetenskaplig forskning och för det andra att det som tas upp i dem inte är helt relevant i detta sammanhang. Jag har inga ambitioner att övertyga dig. Men tillåt mig ändå att föreslå dig att vi kan vara överens om att vi inte är överens. Därmed lämnar jag denna diskussion.
Som sagt, du kan omöjligt ha läst igenom samtliga sidor som jag länka, nu har det gåt 5 minuter sedan jag posta dessa länkar och du har enbart suttit här och svarat mig 2 gånger istället för att gå igenom dessa.
Att säga att dem är oseriösa utan att ens ha läst dem är oseriöst i sig. När man ber om en källa på internet så får man oftast sådana artiklar från nyhetsidor där man intervjuar och tar upp forskningsstudier.
Då får du klicka dig vidare på dessa som anges i artikeln. Jag har inte en vetenskaplig doktoravhandling som jag kan ta fram bara sådär och det är ett orimligt krav i en flytande diskussion. Men det finns säkert som pdf på 1000 sidor att hämsta någonstans. Förövrigt betvivlar jag starkt att du skulle vara högutbildad inom pskylogi.