2020-10-05, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galago
Citera
2020-10-05, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue

Citera
2020-10-05, 10:58
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:

Citera
2020-10-05, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf

Alla serier kallas säsong 1 när de släpps, betyder inte att det är planerat komma en till.
Jag vet att det är mycket man kan tänka sig hända men nu utgår jag från att det är en mindre serie på svt som inte har någon speciell hög budget för att göra någon 2001 eller en ny waterworld. Därför känns det omöjligt att få till en säsong 2.

Så säsong 2 känns helt avlägsen med tanke på hur den slutade och att den fått dåligt kritik, tittarsiffror.

Citera
2020-10-05, 21:10
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Alla serier kallas säsong 1 när de släpps, betyder inte att det är planerat komma en till.
Jag vet att det är mycket man kan tänka sig hända men nu utgår jag från att det är en mindre serie på svt som inte har någon speciell hög budget för att göra någon 2001 eller en ny waterworld. Därför känns det omöjligt att få till en säsong 2.

Så säsong 2 känns helt avlägsen med tanke på hur den slutade och att den fått dåligt kritik, tittarsiffror.

Ok, mycket möjligt att du har rätt men ett otroligt kasst slut i så fall.
Citera
2020-10-05, 21:49
Medlem
pok?s avatar
Kollar inte på så många svenska serier så vet inte om det är normalt, men är det bara jag som tycker dialogerna och karaktärerna känns otroligt själlösa och tråkiga?
Citera
2020-10-06, 01:14
Medlem
Intressant idé, bitvis hyggligt foto, men (överlag iaf) bedrövligt skådespeleri och framför allt känner man absolut ingenting för de otroligt generiska och tråkiga personerna i serien.
Citera
2020-10-06, 07:46
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pok?
Kollar inte på så många svenska serier så vet inte om det är normalt, men är det bara jag som tycker dialogerna och karaktärerna känns otroligt själlösa och tråkiga?

Delvis rätt men det finns fortfarande en hel del bra svenska serier.

Tyvärr blir det alltid skräp när nån miljöpartiröstande kvinna i Stockholm ska skriva manus. TV4-serien som utspelade sig på Grönland, storyn om oljeutvinning och terrorister med bla Lena Endre och Reine Brynolfsson var ett riktigt bottennapp.
Citera
2020-10-08, 22:47
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chepo
Intressant idé, bitvis hyggligt foto, men (överlag iaf) bedrövligt skådespeleri och framför allt känner man absolut ingenting för de otroligt generiska och tråkiga personerna i serien.

Skulle vilja påstå allt är ok. Bra skådisar som gör sitt bästa. Det allt faller på är själva hantverket. Idén är bra duglig men manusarbetet efter det ett skämt. Synd för de har ju haft resurser till att få till något bra.
Citera
2020-10-18, 20:43
Medlem
En petitess kanske men Oskar skulle föreställa 21 år gammal?
Citera
2020-10-18, 20:45
Medlem
Astrid, hur gammal skulle hon vara? Både hon och Oskar skulle lätt kunna spela 35+.
Citera
2020-10-18, 22:27
Medlem
oneballedmans avatar
Förutom radioprataren, så var just alla "MLB-bilar" det jag störde mig allra mest på! Aldrig sett det i en TV-serie förut. Brukar ju vara "riktiga" regnummer.
Annars tyckte jag nog serien var rätt OK om än lite småseg. Bra att slöglo på!

Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Såg precis färdigt sista avsnittet.
Mycket är mer än konstigt i denna serie. Alla bilar har reg.nr. som börjar på MLB***. Det har även testbilar och marknadsföringsbilar i reklam. Bara en tanke!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in