2020-09-10, 22:20
Avslutad
Askimsbadet.
Citera
2020-09-11, 00:11
Medlem
Snart är verkligen hela Göteborg fullt med löst pack som springer runt.

Tragiskt att se hela centrum blivit en stor soptipp för hemlösa invandrare o tiggare. Inte många svenskar har lust att ens sitta o sola på dem nya bänkarna i brunnsparken då dom redan är ockuperade av löst folk...
Citera
2020-09-11, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blazaren
Snart är verkligen hela Göteborg fullt med löst pack som springer runt.

Tragiskt att se hela centrum blivit en stor soptipp för hemlösa invandrare o tiggare. Inte många svenskar har lust att ens sitta o sola på dem nya bänkarna i brunnsparken då dom redan är ockuperade av löst folk...
Vad skall man göra????
Citera
2020-09-11, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vad skall man göra????
Säg det?

Så tragisk att se hur Sverige backar många steg bakåt i utvecklingen nu.
På nåt sätt känns det som om civilisationen backat några hundra år bakåt då fattigdomen verkligen syns utåt nu på folket som kommit hit.

Någonting jag reagerat på är att många av dem här människorna verkligen ser helt tappade ut bakifrån t om.
Ibland är det svårt att bedöma människor bakifrån utan att ha sett dom framifrån, men många av dessa lunkar fram som medeltida grottmongon.

Verkligen inga högutbildade människor som Reinfeld o Röven Löfven sa att det skulle vara.

Dem här människorna har väldigt långt till att bli fungerande samhällsmedborgare då dom inte ens förstår vad skyltar betyder. Hur ska dessa någonsin komma in egentligen?
Citera
2026-09-01, 20:20
Medlem
Har bott i Göteborg i snart 1 år nu och tycker inte det är några större problem med pack eller invandrare.
Jag är sällan ute på kvällen efter kl 21 typ så kanske det bidrar till min åsikt.

Jag bor ganska centralt inte långt från stena-line båten och visst ser jag alkisar och så dagligen men många verkar bara hänga på allmän plats, har nästan aldrig sett några aggressiva fyllon eller knarkare.
Däremot har jag sett jävligt många fulla studenter av alla de slag, utslagna tjejer på marken, killar som slåss, och studenter som hoppat på biltak bara för att dom tyckte det var en kul grej.

Har tyvärr inte besökt de mer invandrartäta områden så mycket och har endast varit där dagtid men har ändå inte sett något farligt.
Jag rör mig på cykel eller till fots från lägenheten och inne i stan sen händer det jag cyklar ut till havet.
Som sagt, tror det beror mycket på vilka tider på dygnet man är ute.
Citera
2026-09-01, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Har bott i Göteborg i snart 1 år nu och tycker inte det är några större problem med pack eller invandrare.
Jag är sällan ute på kvällen efter kl 21 typ så kanske det bidrar till min åsikt.

Jag bor ganska centralt inte långt från stena-line båten och visst ser jag alkisar och så dagligen men många verkar bara hänga på allmän plats, har nästan aldrig sett några aggressiva fyllon eller knarkare.
Däremot har jag sett jävligt många fulla studenter av alla de slag, utslagna tjejer på marken, killar som slåss, och studenter som hoppat på biltak bara för att dom tyckte det var en kul grej.

Har tyvärr inte besökt de mer invandrartäta områden så mycket och har endast varit där dagtid men har ändå inte sett något farligt.
Jag rör mig på cykel eller till fots från lägenheten och inne i stan sen händer det jag cyklar ut till havet.
Som sagt, tror det beror mycket på vilka tider på dygnet man är ute.

Norr om Kungsbacka, söder om Strömstad, väster om Borås.
Citera
2026-09-02, 17:30
Medlem
Antingen alla, eller inga. GBGs kurva pekar kraftigt nedåt ur alla aspekter
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem