2020-09-07, 17:55
Medlem
stom72s avatar
https://youtu.be/w4mnuxjrfXI

Ja, videon talar sitt tydliga språk.

Ni som systematiskt besöker nya trådar för att skriva "vad ska diskuteras" behöver inte besvära er.

Ni andra kan se hur satans minioner nu dagligen vinner mark runt om i världen, allt enligt skriftens profetior.
Citera
2020-09-07, 18:02
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stom72

Ni som systematiskt besöker nya trådar för att skriva "vad ska diskuteras" behöver inte besvära er.

Ni andra kan se hur satans minioner nu dagligen vinner mark runt om i världen, allt enligt skriftens profetior.
En gatupredikant som skriker på pridefesivalen?

Dom brukar inte vara så populära och det kan jag förstå.
Citera
2020-09-07, 18:38
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:

Vilken lögnaktig trådrubrik. Han attackeras ju inte för sin övertygelse, han attackeras för att han försöker tvinga sin egen övertygelse på andra.
Citera
2020-09-07, 19:15
Medlem
Postatallens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Vilken lögnaktig trådrubrik. Han attackeras ju inte för sin övertygelse, han attackeras för att han försöker tvinga sin egen övertygelse på andra.
Och det tycker du är rätt i ett demokratiskt samhälle?
Citera
2020-09-07, 19:17
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Den toleranta vänstern slår till igen. Jag har ledsnat på dem totalt och skulle inte göra annat än att slå ner varenda en av agitatorerna.
Citera
2020-09-07, 19:18
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:

Du tänker lite som när en moské har böneutrop?
Citera
2020-09-07, 19:45
Medlem
kalkryggars avatar
Pratar man om det hatiska budskapet från den extremt onda sagoboken Bibeln så får man nog räkna med att en å annan tjottablängare när ansiktet.

Han låter ju helt sjuk i huvudet och borde nog in på psykvård med höga doser av ett flertal mediciner tror jag.
Citera
2020-09-07, 20:05
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Den toleranta vänstern slår till igen. Jag har ledsnat på dem totalt och skulle inte göra annat än att slå ner varenda en av agitatorerna.

Words! (Sword!)
Citera
2020-09-07, 20:09
Medlem
stom72s avatar
Citat:

Det handlar inte om att tvinga någon. Gud har gett oss denna fria vilja, det är grejen med detta. Dessa kärleksfulla Kristna hjältar önskar rädda dessa arma människor från evig fördömelse.

Bifogar amerikansk f d gangster för vilken Jesus visade helvetets portar.

https://youtu.be/kqw5ULMe5ns
Citera
2020-09-07, 20:11
Medlem
Starkt jobbat av snubben!

Det bästa var när han räknade hur många svarta människor det fanns i gruppen, och påpekade det till dem. FYRA, inklusive han själv.

Det är helt fel att förfölja honom så som psykopaterna gjorde, men vad kan man förvänta sig utav förvillade, hjärntvättade människor.
Citera
2020-09-07, 22:20
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postatallen
Och det tycker du är rätt i ett demokratiskt samhälle?

Jag tycker att om religiösa nödvändigtvis måste leva och verka ut medeltiden de har inom sig så kan de göra det i sina tempel och i hemmet istället, alternativt bjuda in till ett möte/debattforum snarare än att stå på gatan och skrika ut sin medeltid i megafoner.

Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Du tänker lite som när en moské har böneutrop?

Om en moské i min närhet skulle få för sig att börja pyssla med böneutrop så skulle det högtalartornet ganska kvickt fått bekanta sig med ammoniumnitrat.

Citat:
Det handlar inte om att tvinga någon. Gud har gett oss denna fria vilja, det är grejen med detta. Dessa kärleksfulla Kristna hjältar önskar rädda dessa arma människor från evig fördömelse.

Man räddar ingen genom att racka ned på deras livsstil och vara allmänt islamistisk emot dem. På medeltiden kunde man skrämma folk till lydnad genom att hota med helvetet. Nu för tiden, not so much.

Citat:
Bifogar amerikansk f d gangster för vilken Jesus visade helvetets portar.
https://youtu.be/kqw5ULMe5ns

Många hallucinerar när de befinner sig nära döden.
Citera
2020-09-08, 17:56
Medlem
Postatallens avatar
[quote=Trolltestet|72854328]Jag tycker att om religiösa nödvändigtvis måste leva och verka ut medeltiden de har inom sig så kan de göra det i sina tempel och i hemmet istället, alternativt bjuda in till ett möte/debattforum snarare än att stå på gatan och skrika ut sin medeltid i megafoner.
Då kan man ju säga att Pride kan prata om detta i möten/debattforum då HBTQ förekkom i antikens Grekland med den logiken.

Jag tycker att alla ska få rätten att uttrycka sina åsikter på gatan då det är grundpelaren i demokratin att få uttrycka ALLA åsikter på gatan! Vad skiljer oss annars från Sovjet eller Nazisternas första steg att avskaffa demokratin?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in