2020-09-07, 14:25
Medlem
neutral2020s avatar
Ja, vad tycker ni om sånna typer som i chatt vägra visa ansikte för att de är diskreta?

För min del har jag lite svårt för sånna, då man faktiskt inte vet vem det är man ska möta, om man skulle stämma sexträff. Personen kanske säger att den är ung fräsch kille, 20 år, söker tjej ung. Och utan att killen har visat ansiktsbild, så kan tjejen omöjligt veta om det är en vid 20-årsåldern, eller om det är en gubbe 50+ som luras lite.

Klart det kan vara lite spänning o så, men ah,

Vad tycker ni om diskreta?
Citera
2020-09-07, 14:27
Medlem
xposures avatar
Svipear vänster.
Citera
2020-09-07, 15:27
Medlem
Onan-erarens avatar
Det känns fejk.
Citera
2020-09-07, 15:44
Bannlyst
Bästa jag vet!
Citera
2020-09-08, 01:53
Medlem
Om inte catfish så är min erfarenhet att personen ändå är extremt fucked up ifall den är så paranoid att den inte ens klarar att byta en ansiktsbild innan den träffar dig.
Citera
2020-09-08, 21:00
Medlem
Det beror på, men vi (frun och jag) brukar skicka en "vanlig" bild om det ska vara ansiktsbilder. Naken bilder skickar vi alltid med ansiktet bortklippt. Sedan beror det på om det är alldeles i början på chatten eller om man har fått lite feeling för om man är sugen på att träffas.
Citera
2020-09-09, 22:51
Medlem
IncubusAphrodisiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neutral2020
Ja, vad tycker ni om sånna typer som i chatt vägra visa ansikte för att de är diskreta?

För min del har jag lite svårt för sånna, då man faktiskt inte vet vem det är man ska möta, om man skulle stämma sexträff. Personen kanske säger att den är ung fräsch kille, 20 år, söker tjej ung. Och utan att killen har visat ansiktsbild, så kan tjejen omöjligt veta om det är en vid 20-årsåldern, eller om det är en gubbe 50+ som luras lite.

Klart det kan vara lite spänning o så, men ah,

Vad tycker ni om diskreta?

Jag är väldigt selektiv när det gäller att dela ansiktsbild. Det är inte ovanligt att den andra ljuger om sin ålder för att sedan göra ett utpressningsförsök. påstår sig vara 18+ men är egentligen under 15...
Bild kan bytas innan träff, men till er som är skraj för att man inte vet hur han/hon ser ut... google är fullt av bilder....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in