2020-09-05, 23:31
  #1
Medlem
FiniteLifes avatar
Sho

Moose Knuckles är ett tjockt najs klädmärke från kanada som tagit över tronen efter Canada Goose och öppnar bl a Flaggskepsbutik på Kungsgatan i Stockholm till hösten... här snacka vi jackor för 10-15 laxar styck.

Detta kommer bli blattemärkt nr 1 så detta är ett omvänt köpråd - köp inte en sån jacka för du kommer bli robbbad! Jag svär.
Citera
2020-09-05, 23:34
  #2
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiniteLife
Sho

Moose Knuckles är ett tjockt najs klädmärke från kanada som tagit över tronen efter Canada Goose och öppnar bl a Flaggskepsbutik på Kungsgatan i Stockholm till hösten... här snacka vi jackor för 10-15 laxar styck.

Detta kommer bli blattemärkt nr 1 så detta är ett omvänt köpråd - köp inte en sån jacka för du kommer bli robbbad! Jag svär.
Tack för tipset. Hadw förmodligen undvikit detta ändå men bra att veta kan jag tänka.
Citera
2020-09-05, 23:37
  #3
Medlem
FiniteLifes avatar
Ja alltså kvalitetsmässigt så är det säkert inget fel på dom, men ärligt, detta är ju kläder för -20 och lappland bara löjligt att gå omkring i på andra platser i landet... och som sagt, statussymbolen nr 1 i "orten"
Citera
2020-09-06, 15:06
  #4
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiniteLife
Sho

Moose Knuckles är ett tjockt najs klädmärke från kanada som tagit över tronen efter Canada Goose och öppnar bl a Flaggskepsbutik på Kungsgatan i Stockholm till hösten... här snacka vi jackor för 10-15 laxar styck.

Detta kommer bli blattemärkt nr 1 så detta är ett omvänt köpråd - köp inte en sån jacka för du kommer bli robbbad! Jag svär.

Jag trodde det var ett skämt då Moose Knuckle brukar vara slang för den manliga motsvarigheten till camel toe.. https://www.oddee.com/wp-content/uploads/_media/imgs/articles2/a97291_g186_18-ciclists.jpg

Saken blir inte bättre av att märkets logga verkar se ut som "klockspelet". Jag antar att det hela var ett skämt från början som sedan blev seriöst när försäljningen tog fart? När får vi se Camel toes vinterjackor för damer?

Jag har extremt svårt att se förortskrigare vilja ha dessa?
Citera
2020-10-24, 19:20
  #5
Medlem
bees avatar
tack för tipset! kostade mig 11k , den håller värmen jävligt fint än så länge iaf , eftersom jag är känd för att frysa så var det värt varenda krona !!
Citera
2020-10-25, 14:04
  #6
Medlem
Med tanke på det nyligen begågna inbrottet i deras affär i stockholm så stämmer detta nog, det är väl mest ortenfolk som köper stöldgods.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in