2020-09-05, 20:02
Medlem
bl-gr-ns avatar
Hur ska polisen hindra koranbränningen i praktiken?
I Malmö lyckades muslimerna/polisen att hindra just Paludan att bränna koranen. Istället var det andra medlemmar av Stram Kurs som genom förde bränningen (= protesten mot elitens islamiseringen av Sverige/Norden).

Ska polisen patrullera varje park och och torg i Stockholm, kroppsvisitera danskar och misstänkta danskar också?

Allt medan våldtäkterna, skjutningarna, sprängningarna, prostitutionen och knarkhandeln fortgår...
Citera
2020-09-05, 20:02
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Är du förtryckt av Islam?

Definitivt. Att du inte fattar det säger ju allt.

- Jag får mina demokratiska rättigheter inskränkta. Vi har ingen yttrandefrihet eller mötesfrihet med mera längre.
- Jag tvingas på sharialagar i mitt eget land. Då politikerna och polisen inför dessa av rädsla för islam och muslimers reaktioner. Man får inte kritisera islam, man får inte bryta mot sharias regler om att rita Muhammed eller kasta koranen i backen.

- Mitt folk byts ut då vi haft massinvandring i decennier. Svenskar får 1-2 barn, muslimerna får desto fler. Det kommer in och föds fler invandrare varje dag, varje vecka, varje månad, varje år. Det svenska folket byts ut. Vi etniska svenskar har haft det här landet som vårt under enorm tid, du skiter i det.
- Jag har drabbats av extremt grov rasism i mitt eget land sedan min ungdom, för att jag är svensk.
- Svenska folket drabbas av islams förnedringsvåld med mord, våldtäkter, gruppvåldtäkter, tortyr, förnedring, trakasserier, pissas på, pissas i munnen osv.

- Mina barn får inte fira högtider, besöka kyrkor, sjunga sånger och ramsor i skolan baserat på islam.
- Mina barn tvingas äta halalmat i skolan.

JA, jag drabbas och jag förtrycks av massinvandringen och islam. Som du din landsförrädare, makten, politikerna och polisen stödjer.
Citera
2020-09-05, 20:05
Citat:
Om han eldar upp den på sin egen bakgård, så hade inte heller muslimerna startat upplopp, men han väljer att åka till muslimernas bakgård och elda...

Demokratin och yttrandefriheten, rätten att säga nej till religion och religiöst inflytande innebär just att jag ska kunna bränna koranen om jag så vill. Jag ska kunna kasta den på marken. Jag ska kunna spela fotboll med den. Jag ska kunna rita Muhammed. Fattar du?

Men du är ju beredd att ge bort Sverige, svenska folket, din egen morsa, demokratin, din dotter och yttrandefriheten som den verklighetsfrånvända stolle du är.
Citera
2020-09-05, 20:05
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Är du förtryckt av Islam?

Jag är inte heller politiskt korrekt, jag är emot invandring i stor utsträckning.

Men nu pratar vi inte om invandring utan om att bränna en bok.

Fattar du skillnaden?
Jag har svårt att tro det...

Finns ju folk i landet som är. Kolla bara på de områden där musselmanska klaner styr och härjar.
Citera
2020-09-05, 20:07
Medlem
Citat:
Tro det eller ej, men det finns en del kulturella saker som vi (svenskar) inte tolererar.

Poängen med att elda upp koranen i Malmö och sedan Rinkeby handlar ju inte om att vi bor i ett fritt land.
Han kan ju elda upp en bok hemma på sin egen bakgård utan att nån skulle bry sig, eller hur?

Men han väljer inte det...

Nej eldar han upp den hemma blir det ju inte Rinkeby-bbq efter det eller hur?

Nu handlar det ju om att påvisa Sveriges problem med de importerade pensionsräddare våra politiker pratat sig varma om. Det lustiga är ju dessutom att han lyckas med att få svenska polisen att framstå som sharia poliser iom att man försöker hindra honom göra något som borde vara lagligt på grund av de importerade våldsverkarnas potentiella reaktion.

Man vill hellre stoppa honom än att det synliggörs att man inte klarar av att hantera de problem vi har med den trojanska hästen.
Citera
2020-09-05, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Definitivt. Att du inte fattar det säger ju allt.

- Jag får mina demokratiska rättigheter inskränkta. Vi har ingen yttrandefrihet eller mötesfrihet med mera längre.
- Jag tvingas på sharialagar i mitt eget land. Då politikerna och polisen inför dessa av rädsla för islam och muslimers reaktioner. Man får inte kritisera islam, man får inte bryta mot sharias regler om att rita Muhammed eller kasta koranen i backen.

- Mitt folk byts ut då vi haft massinvandring i decennier. Svenskar får 1-2 barn, muslimerna får desto fler. Det kommer in och föds fler invandrare varje dag, varje vecka, varje månad, varje år. Det svenska folket byts ut. Vi etniska svenskar har haft det här landet som vårt under enorm tid, du skiter i det.
- Jag har drabbats av extremt grov rasism i mitt eget land sedan min ungdom, för att jag är svensk.
- Svenska folket drabbas av islams förnedringsvåld med mord, våldtäkter, gruppvåldtäkter, tortyr, förnedring, trakasserier, pissas på, pissas i munnen osv.

- Mina barn får inte fira högtider, besöka kyrkor, sjunga sånger och ramsor i skolan baserat på islam.
- Mina barn tvingas äta halalmat i skolan.

JA, jag drabbas och jag förtrycks av massinvandringen och islam. Som du din landsförrädare, makten, politikerna och polisen stödjer.

Jag är inte förtryckt av islam, du får tala för dig själv mannen.
Citera
2020-09-05, 20:08
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Men nu pratar vi inte om invandring utan om att bränna en bok.

Fast detta är kopplat till varandra.

Det du ska fråga dig är vad som händer om antal muslimer i Sverige mångdubblas och det uppstår en konflikt om något mer allvarligt. Kan vi hantera detta?

Koranbränningarna ger en liten fingervisning om vad som väntar i framtiden. Med lite fantasi kan man nog föreställa sig hur det kommer utveckla sig, om saken gäller något mer allvarligt.

Citat:
Om han eldar upp den på sin egen bakgård, så hade inte heller muslimerna startat upplopp, men han väljer att åka till muslimernas bakgård och elda...

Detta var tidigare svenskarnas bakgård.

För 50 år sedan hade inget hänt överhuvudtaget. Idag så blir delar av en stad sönderslagen och uppbränd. Hur blir det om 25 år?
Citera
2020-09-05, 20:09
Citat:
Jag är inte förtryckt av islam, du får tala för dig själv mannen.

Att du vill ge bort Sverige, svenskarna, demokratin, yttrandefriheten med mera. Att du kallar svenskar för "svennar" och att du använder uttryck som "mannen" skvallrar om vem du är din skenheliga jävel. Inte är du svensk inte, och om du är det så är du en landsförrädare, skriv upp det och ta mig på orden landsförrädare.

Du får långa svar, exempel på exempel som visar att du har fel. Men dina svar är oneliners och korkade svar om att du inte har något svar eller att du inte vet och förstår något.
Senast redigerad av Krimkoll 2020-09-05 kl. 20:12.
Citera
2020-09-05, 20:09
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Det har han gjort. Aktioner och manifestationer i Danmark. Många, många gånger. Under ett par års tid.

Men Sverige utgör ett allvarligt hot mot Danmark på sikt, så han vill väcka även svenskarna i denna fråga.

Jag håller fullständigt med om att Sverige för en politik som är men framför allt kommer att utgöra en fara för våra grannländer i framtiden, däribland Danmark.
Citera
2020-09-05, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Demokratin och yttrandefriheten, rätten att säga nej till religion och religiöst inflytande innebär just att jag ska kunna bränna koranen om jag så vill. Jag ska kunna kasta den på marken. Jag ska kunna spela fotboll med den. Jag ska kunna rita Muhammed. Fattar du?

Men du är ju beredd att ge bort Sverige, svenska folket, din egen morsa, demokratin, din dotter och yttrandefriheten som den verklighetsfrånvända stolle du är.

Allt det där kan du göra.

Ingen hindrar dig.

Men åker du till Akalla och gör det så får du ju skylla dig själv om du åker på stryk.

Vi har samma kulturella grejer här oxå även om du låtsas om nåt annat.
Citera
Medlem
Paddington75s avatar
Citat:
Så om babblarna gör samma sak riktat mot dig (allt inom lagens ramar), då är det lugnt för dig?

Lugnt? Nej. Begår jag brott p.g.a. mina känslor? Nej.

Jag såg på när de brände svenska flaggan.
Jag såg på när de ville införa könsseparering i knoddens klass.
Jag ser på när de försvarar barngiftermål.
Jag ser på när de fördömer homosexualitet.
Jag har lyssnat på kvinnor som är tvingade att skyla sig, annars får de stryk.
Jag har sett unga tjejer åka på semester och inte komma tillbaka till klassen.
Listan är.. jättelång.

Islam är inte en bra instruktionsbok, det rör mig inte längre hur mycket de än pratar om att den är feltolkad hit och feltolkad dit. Handlingar visar vad de vill, föredrar och värdesätter - och det är inte förenligt med de fundament Sverige är byggt på.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bl-gr-n
Hur ska polisen hindra koranbränningen i praktiken?
I Malmö lyckades muslimerna/polisen att hindra just Paludan att bränna koranen. Istället var det andra medlemmar av Stram Kurs som genom förde bränningen (= protesten mot elitens islamiseringen av Sverige/Norden).

Ska polisen patrullera varje park och och torg i Stockholm, kroppsvisitera danskar och misstänkta danskar också?

Allt medan våldtäkterna, skjutningarna, sprängningarna, prostitutionen och knarkhandeln fortgår...

I praktiken är väl bästa chansen att stoppa dem vid gränsen. Alternativt ha span på dem (vet ej hur många som kan tänkas åka över) och försöka få tag i dem tidigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in