Citat:
Ursprungligen postat av
Bruz-Lee
Är du förtryckt av Islam?
Definitivt. Att du inte fattar det säger ju allt.
- Jag får mina demokratiska rättigheter inskränkta. Vi har ingen yttrandefrihet eller mötesfrihet med mera längre.
- Jag tvingas på sharialagar i mitt eget land. Då politikerna och polisen inför dessa av rädsla för islam och muslimers reaktioner. Man får inte kritisera islam, man får inte bryta mot sharias regler om att rita Muhammed eller kasta koranen i backen.
- Mitt folk byts ut då vi haft massinvandring i decennier. Svenskar får 1-2 barn, muslimerna får desto fler. Det kommer in och föds fler invandrare varje dag, varje vecka, varje månad, varje år. Det svenska folket byts ut. Vi etniska svenskar har haft det här landet som vårt under enorm tid, du skiter i det.
- Jag har drabbats av extremt grov rasism i mitt eget land sedan min ungdom, för att jag är svensk.
- Svenska folket drabbas av islams förnedringsvåld med mord, våldtäkter, gruppvåldtäkter, tortyr, förnedring, trakasserier, pissas på, pissas i munnen osv.
- Mina barn får inte fira högtider, besöka kyrkor, sjunga sånger och ramsor i skolan baserat på islam.
- Mina barn tvingas äta halalmat i skolan.
JA, jag drabbas och jag förtrycks av massinvandringen och islam. Som du din landsförrädare, makten, politikerna och polisen stödjer.