2020-09-05, 16:47
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moentos
Så fik vi hermed konstateret at du ikke overhovedet forstår eller accepterer budskabet fra Rasmus Paludan - yderligere debat er omsonst.

Jo, jag förstår precis vad han vill förmedla. Jag bryr mig dock inte så mycket om det. Han är en kontrajihadist. Men en nyttig sådan.
Citera
2020-09-05, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muchogusto
Paludan menar ju att svarta afrikaner har lägre IQ. Så Paludan menar att genetik spelar roll.

Ja men det er kun muslimer som skal repatrieres.
Citera
2020-09-05, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Jo, jag förstår precis vad han vill förmedla. Jag bryr mig dock inte så mycket om det. Han är en kontrajihadist. Men en nyttig sådan.

Igen begrebet "Kontrajihadist" hvad skal vi med det begreb - hvad betyder det?

Ja hvis du kan forvanske hans budskab til et spørgsmål om gener og hudfarve - så har du og Muslimerne vundet en stor sejr.
Citera
2020-09-05, 16:52
Medlem
Blir intressant att följa kommande kaos.
Citera
2020-09-05, 16:54
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moentos
Igen begrebet "Kontrajihadist" hvad skal vi med det begreb - hvad betyder det?

Ja hvis du kan forvanske hans budskab til et spørgsmål om gener og hudfarve - så har du og Muslimerne vundet en stor sejr.

Nej, muslimerna har inte vunnit någonting. De skämmer ut sig konstant och fler svenskar vaknar ur dvalan varje vecka. Dock går processen väldigt långsamt. Men nu verkar även media, till viss del, ha ledsnat på att gulla med dessa, så det kan nog gå fortare framöver.
Citera
2020-09-05, 17:02
Medlem
DeValeras avatar
Rasmus Paludan är en dansk politiker. Han kanske borde inrikta sina manifestationer/provokationer till att utföra dem i landet där han bor, i Danmark.
Citera
2020-09-05, 17:07
Medlem
karlgunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Rasmus Paludan är en dansk politiker. Han kanske borde inrikta sina manifestationer/provokationer till att utföra dem i landet där han bor, i Danmark.

Det är ju faktiskt så att det som händer i södra Sverige drabbar Danmark. Kriminaliteten i Malmö svämmar över till Köpenhamn väldigt enkelt.
Citera
2020-09-05, 17:09
Medlem
Roctanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Senast babbarna brände ner en kyrka var inte särskilt längesedan och bara för fyra dagar sedan försökte de bränna ner en i Ronneby. Såg du skymten av några vildsinta kristna svenskar som var ute på gatorna och härjade?
Jag ställer mig bakom både kyrkbränning och koranbränning till 100 procent!
Citera
2020-09-05, 17:10
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SWES
Blir intressant att följa kommande kaos.

Ja de kommer kaosa loss 🤣 idioter

Visst förstår om de blir sura så
Men då kan de väl blogga om det på twitter å inte bränna å kaosa sönder sina hemtrakter
Citera
2020-09-05, 17:11
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roctane
Jag ställer mig bakom både kyrkbränning och koranbränning till 100 procent!

Moskebränning också antar jag?
Citera
2020-09-05, 17:14
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera

Det har han gjort. Aktioner och manifestationer i Danmark. Många, många gånger. Under ett par års tid.

Citat:
Paludan blev i løbet af 2018 et internetfænomen ved at afholde en række kontroversielle demonstrationer og uploade videoer af dem til webportalen YouTube. Paludan har især arrangeret demonstrationer i landets udsatte boligområder, hvor han er kommet med rabiate udtalelser om islam, har spyttet på, kastet med og afbrændt Koranen samt opfordret til at tisse på den og har fremvist satiriske tegninger af profeten Muhammed. Paludan har eksempelvis omtalt Koranen som "den store luderbog" og islam som "homo-islam". Mange af optrinnene er blevet optaget og lagt op på Stram Kurs' YouTube-kanal, som i april 2019 havde mere end 300 videoer, hvoraf nogle var set over hundrede tusinde gange.

https://da.wikipedia.org/wiki/Rasmus_Paludan_(politiker)

Men Sverige utgör ett allvarligt hot mot Danmark på sikt, så han vill väcka även svenskarna i denna fråga.
Citera
2020-09-05, 17:49
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Genom att förbjuda koranbränningen så upprätthåller den svenska polisen sharialagar i Sverige.

Därför skulle det vara intressant att se om han ansökte om en demonstration där han ska MÅLA Muhammed. Om polisen förbjuder att man ritar Muhammed så upprätthåller man DEFINITIVT sharialagar i Sverige som det nya rådande. Och då kan man inte ens skylla på något. Detsamma gäller egentligen koranen som det inte finns någon lag mot att bränna eller sparka på, tvärtom bör yttrandefriheten vara ytterst generös, särskilt för politiska partier som ett inlägg i debatten.

Ja Paludan borde variera sig lite. Måla Muhammed är ett bra förslag. Något jag skulle vilja se är en hund som man döpt till Muhammed som sedan skiter på koranen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in