2020-09-03, 14:40
Det är väl bra att någon bränner denna bok så det blir tydligt att det finns så mkt märkligt folk i Sverige
Citera
2020-09-03, 14:41
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Ja han vill provocera. Han har även rätt till det enligt yttrandefriheten.

Problemet är egentligen inte Paludan, problemet är den förda politiken i årtionden.

Massinvandring där vi har importerat kulturer och religoner från Mellanöstern som inte har våra svenska värderingar och kultur är det största problemet.

Om vi hade haft massinvandring från västerländska länder som ändå har snarlik samma kultur och värderingar som vi har hade detta aldrig hänt.

Eftersom media och politiker tigit om problemet går det så långt att politiker från andra länder kommer hit och visar hela svenska folket varför den här samhällsutvecklingen är rent av farlig för nationen.

Antagligen för att man inte vill bli granne med ett land som börjar påverka de själva också.
Du har rätt. Sverige är redan förlorat.
Grannländerna försöker med alla medel att inte gå samma väg.
Cancersvulsten i Sverige riskerar att sprida sig
Citera
2020-09-03, 14:43
Lite uppdate sen idag:

(FB) Invandrare utlovar mord och våldtäkt inför koranbränning i Rinkeby (2020-09-03)
Citera
2020-09-03, 14:51
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusy
Lite uppdate sen idag:

(FB) Invandrare utlovar mord och våldtäkt inför koranbränning i Rinkeby (2020-09-03)

Oj.

Citat:
Invandrare utlovar mord och våldtäkt inför koranbränning i Rinkeby

På onsdagskvällen kunde Samhälsnytt som första media berätta att det danska partiet Stram Kurs efter besöktet i Malmö i fredags nu redan nästa vecka gör återbesök i Sverige för en islamkritisk demonstration. Uppgiven plats är det invandrartäta och så kallade särskilt utsatta området Rinkeby i Stockholm där bland annat ett exemplar av muslimernas heliga bok Koranen ska brännas. Beskedet har resulterat i mängder med hot där besökarna utlovas att bli utsatta för bland annat mord och gruppvåldtäkt.

https://samnytt.se/invandrare-utlova...ing-i-rinkeby/

Mord och gruppvåldtäkt, hotar de med...
Citera
2020-09-03, 14:52
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDog
Rätt. Egentligen finns det inget mer tacksamt för närvarande än just att driva med Islam.
"Life of Brian" är min typ av humor. Ingen svensk komiker vågar detta och här är problemet.
Som svensk vill jag inte leva i ett 1984 samhälle, där ord och handlingar från ena dagen till nästa
helt plötsligt blir olagliga.
Vi besegrade Svenska Kyrkan för 100-år sedan, ge inte Islam lillfingret.
Våra förfäder vänder sig i sina gravar.

ex på humor. Den här tjocke IS-bossen. Hade nog varit ganska lätt att hitta på en pratbubbla
https://samnytt.se/islamiska-statens...ch-valdtakter/

Den slutgiltiga segern över Svenska Kyrkan kom dock år 2000 när stat och kyrka äntligen separerades helt. INGEN religion ska ha någon makt i detta land.
Citera
2020-09-03, 14:53
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slowbutsure
Han är inte på vår sida, vakna idioter, politiker är alltid oärliga och med dold agenda.

Det här med att så splittring mellan människor är uppenbart. Men i vilket syfte? Vem är det som ovanifrån vinner på det scenario han försöker frammana menar du?
Citera
2020-09-03, 14:53
Medlem
VanDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusy
Lite uppdate sen idag:

Allt är som vanligt i Rinkeby. Besökare gruppvåldtas.
Men hallå där Paludan och hans polare är män?
Får "Den sista färden" vibbar" oink, oink nice piggy
Citera
2020-09-03, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Kom igen nu, Slow. Du lever upp till ditt alias i alla fall, det ska du ha eloge för.
Oavsett vad man gör kommer det alltid att finnas folk på andra sidan som gapar om hur fel man har. En kraftig majoritet dessutom, då folket i Sverige är fruktansvärt indoktrinerat. Om man ska göra som du säger, dvs komma på ett tillvägagångssätt som ingen svensk kan sätta sig emot, kommer du inte att göra någonting. För ett sådant existerar inte.
Men du förstår att det är stor skillnad i svenskens syn på saken mellan att bränna boken och om man hade fört diskussion, vi skulle kunna väcka många fler om vi bara kunde vrida lite på saken. Som det är nu så finns såna som jag som igentligen är på din sida och vill få ut dom men ändå ser vissa problem i handlingen. Då kan du va helt säker att dom som inte har nått emot invandringen kommer hitta ännu mer fel på handlingen och lägga skulden på dansken. Så hur många räknar vi med att väcka med en bränning?

Jag vet att vi inte kommer nå det mål av "väckta" svenskar som vi behöver genom att bränna. Så varför inte försöka hitta nått som är bättre?

Som sagt om det faktiskt råkade lyckas med det jag först sa, att man lyckades ge hård kritik mot bokens innehåll och dom då gjorde som sist, så skulle det inte finnas nån majoritet som säger emot, bara några ensamma politiker och media luder med agenda skulle stå och hurra om att det va ok.

Nånstans finns en bättre idé, och den nuvarande idén är inte tillräckligt.
Citera
2020-09-03, 15:08
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDog
Rätt. Egentligen finns det inget mer tacksamt för närvarande än just att driva med Islam.
"Life of Brian" är min typ av humor. Ingen svensk komiker vågar detta och här är problemet.
Som svensk vill jag inte leva i ett 1984 samhälle, där ord och handlingar från ena dagen till nästa
helt plötsligt blir olagliga.
Vi besegrade Svenska Kyrkan för 100-år sedan, ge inte Islam lillfingret.
Våra förfäder vänder sig i sina gravar.

ex på humor. Den här tjocke IS-bossen. Hade nog varit ganska lätt att hitta på en pratbubbla
https://samnytt.se/islamiska-statens...ch-valdtakter/

Jag håller med.. låt oss ge oss på Islam.. för ingen av oss har pungkulor nog att hetsa Judarna.
Citera
2020-09-03, 15:25
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slowbutsure
Men du förstår att det är stor skillnad i svenskens syn på saken mellan att bränna boken och om man hade fört diskussion, vi skulle kunna väcka många fler om vi bara kunde vrida lite på saken. Som det är nu så finns såna som jag som igentligen är på din sida och vill få ut dom men ändå ser vissa problem i handlingen. Då kan du va helt säker att dom som inte har nått emot invandringen kommer hitta ännu mer fel på handlingen och lägga skulden på dansken. Så hur många räknar vi med att väcka med en bränning?

Jag vet att vi inte kommer nå det mål av "väckta" svenskar som vi behöver genom att bränna. Så varför inte försöka hitta nått som är bättre?

Som sagt om det faktiskt råkade lyckas med det jag först sa, att man lyckades ge hård kritik mot bokens innehåll och dom då gjorde som sist, så skulle det inte finnas nån majoritet som säger emot, bara några ensamma politiker och media luder med agenda skulle stå och hurra om att det va ok.

Nånstans finns en bättre idé, och den nuvarande idén är inte tillräckligt.

Vem bryr sig om svenskens syn? Svensken är hjärntvättad och behöver få sig ett uppvaknande.

Man väcker svensken genom att snabba på accelerationsprocessen. Först är det de som bränner koranen som är dumma men vad tror du händer när blattar och negrer aktiverar chimpout och slår sönder allt i sin väg?

Att bränna koranen är betydligt effektivare än att föra en diskussion om koranen om man vill påskynda accelerationen.

Vill vi att det blir kaos idag eller om 20 år när hälften av befolkningen är blattar och negrer?

Jag väljer det förstnämnda.
Senast redigerad av Zloth 2020-09-03 kl. 15:36.
Citera
2020-09-03, 15:26
Medlem
Aston-Martins avatar
Sverige står inte längre upp för yttrandefriheten. Identitetspolitik och PK är det som genomsyrar dagens samhälle. Med en kryddning av extrem postmodernism.
Citera
2020-09-03, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Jag håller med.. låt oss ge oss på Islam.. för ingen av oss har pungkulor nog att hetsa Judarna.

Det där stämmer inte. Folket ville ju faktiskt förbjuda könsstympning. Problemet var att rödskrikan blev mutad till att stoppa folket. Så går det när man har representativ demokrati istället för riktig demokrati där mutor inte fungerar.
Senast redigerad av ManManne 2020-09-03 kl. 15:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in