Det säljs mycket dålig snabbmat i vårt land, men frågan är om inte bottenpriset tas av de "korvar" som säljs i pressbyrån och framförallt Statoil. Mjölig konsistens och vidrig lukt som gör det mycket svårt att stå vid en Statoil-disk någon längre tid. Uppenbarligen finns det folk som köper detta vidriga åbäke till matbit, för annars skulle inte försäljningen fortsätta. Någon som köpt en statoil-korv som vill förklara sig?
Det säljs mycket dålig snabbmat i vårt land, men frågan är om inte bottenpriset tas av de "korvar" som säljs i pressbyrån och framförallt Statoil. Mjölig konsistens och vidrig lukt som gör det mycket svårt att stå vid en Statoil-disk någon längre tid. Uppenbarligen finns det folk som köper detta vidriga åbäke till matbit, för annars skulle inte försäljningen fortsätta. Någon som köpt en statoil-korv som vill förklara sig?
Aldrig korvat på Statoil men väl på Pressbyrån. Sant och äkta vedervärdig var den, och rätt dyr dessutom. Har Statoil samma fabrikat?
Vet inte riktigt hur många Stora mosmenyn jag har klämt ner därifrån i mina dagar. Men dom e ju inte äckliga eller luktar mysko, det var väll någon gång på fyllan dom gav mig en halvbränd korv, men det var väll d värsta jag fått där vad jag vet.
Du måste handla dina korvar på någon hel risig Statoil i Flen.