2020-09-01, 23:17
Medlem
https://sv.wikipedia.org/wiki/Cherrie

Citat:
Cherrie, artistnamn för Sherihan Hersi eller Sherihan Abdulle, folkbokförd Shiriihan Mohamed Abdulle, född 16 juni 1991 i Oslo, Norge, är en svensk R&B-sångerska och låtskrivare av somalisk härkomst.

Finns det något skvaller?
Citera
2020-09-02, 11:39
Medlem
Brottinators avatar
Hon skyddar våldtäktsmän, om de står henne nära, annars fördömer hon dem.
Citera
2021-01-02, 20:54
Medlem
Hon är dömd för olovlig körning. Om man söker hennes namn på lexbase : Shiriihan Abdulleh ser man att hon dömdes för att köra utan körkort. Ser man på inte så helylle som man tror. Detta tror jag inte hon vill att många ska veta
Citera
2021-02-22, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Hon skyddar våldtäktsmän, om de står henne nära, annars fördömer hon dem.

vilken våldtäktsman skyddar hon?
Citera
2021-02-22, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imane89
Hon är dömd för olovlig körning. Om man söker hennes namn på lexbase : Shiriihan Abdulleh ser man att hon dömdes för att köra utan körkort. Ser man på inte så helylle som man tror. Detta tror jag inte hon vill att många ska veta

Vem tror att hon är helylle? Hon är kusin med Yasin och har gjort låtar med honom och försvar honom nu när han är häktad....
Citera
2021-07-11, 11:13
Hon ska vara med i Så Mycket Bättre i höst. Lite magstarkt att ta med en kusin och samarbetspartner till Yasin kan man tycka.
Citera
2021-08-12, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Hon ska vara med i Så Mycket Bättre i höst. Lite magstarkt att ta med en kusin och samarbetspartner till Yasin kan man tycka.
Såg henne på allsång på Skansen med Benjamin Ingrosso. Såå fet hon har blivit
Citera
2021-08-12, 23:34
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
Vem tror att hon är helylle? Hon är kusin med Yasin och har gjort låtar med honom och försvar honom nu när han är häktad....

Rätta mig om jag har fel, men är hon inte kusin med Imenella också?
Ser dock inte det konstiga med att hon gjort låtar med sin kusin Y.
Citera
2021-08-13, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel

Nä, tycker man det är okey att göra låtar med kriminella våldsknarkande personer så fine! Vi tycker olika så jag antar att du tycker det är rätt att han fick grammis och att hans låtar spelas trots att han tänkt kidnappa Einar för att han skulle bli misshandlad, förnedrad, rånad och hånad..
Citera
2023-09-21, 11:20
Medlem
Crapmagics avatar
Finnes nakenbilder?
Citera
2023-10-26, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Jo de ska väl vara släkt allihopa? Yasin, Cuz, Cherrie och Imenella och sannolikt antalet andra kriminella aktörer som inte sysslar med musik.

Imenella sysselsätter sig just nu till fullo med att sprida desinformation och antivit propaganda. Hon gömmer sig bakom Israel/Palestina konflikten för att föra fram desinformation gällande västvärlden med felaktiga (lögner) påståenden om att vi inte skulle ha stöttat Nelson Mandela (vilka vi i Sverige betalade direkt pengar till nästintill då vi stöttade ANC ekonomiskt i 20 år) eller hävdar att TikTok shadowbannar människor som inte visar upp vita, glada familjer och angriper stödet mot Ukraina trots att vi betalat långt mer till Palestina. Shadowbanning hävdar hon sig med andra utsättas för trots att hennes ena desinformationsvideo har 2.1 miljoner visningar.

Den här släkten har en uppenbar och tydlig agenda av att ämna skada Sverige, vårt svenska samhälle och vårt anseende djupt och kan inte menas spela efter något annat än en antivit ideologi.

Ingen av de här artisterna har tagit avstånd kring det våld deras egna anhöriga propagerar för i det svenska samhället. Ingen av dem har tagit avstånd till gängkonflikterna och de mord som sker på svenska gator av invandrare och vi kommer heller aldrig se dem ta avstånd till terrordåd mm. Att dra någon skev koppling och hitta på att vi skulle ha terrorstämplat Nelson Mandela för att dölja att man stödjer Hamas

Sedan 1990 har den årliga kostnaden för invandringen ökat från 100 miljarder kronor till 267 miljarder. Det är inte som om vi inte satsar alla möjliga kostnader på invandring. Bistånd och annat för att världen ska rulla på. Men den här släkten som ämnar sabotera mer än vad de vill bygga kanske skulle ta sina kunskaper med sig hem istället. För de är ingenting annat än en förlustaffär med den våldspropaganda de för. Kostnaderna för desinformation och att sprida hat kanske inte syns direkt men det innebär inte att det är osynliga skador människor skapar.

Nu har vi "utbildat" dem. Nu kan de åka till Somalia och istället arbeta för hemlandet än förstöra mottagarlandet mer än vad de redan gjort. För nej, svenskar tycker inte heller om att folk flyttar hit i syfte att kränka oss som redan bor här för att förtrycka oss genom hat och för att de inte accepterar vår stat med dess existens eller folket inom det.
Senast redigerad av OtursAktivist 2023-10-26 kl. 11:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in