• 2
  • 3
2020-09-03, 17:16
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheriff-John-Brown
Äsch, vadåför? Föreställ dig unga tjejer med en iphone framför en spegel. Snapchat m.m m.m YouTube... Instagram konton... Listan på bitchiala media kan göras lång.

Jag har nog mera spännande bilder i min egen minnesbank, och det är dessutom verkliga upplevelser, så inte bara fantasi Inte för att jag har 4 000 st, men hellre kvalité än kvantitet.
Fast jag har några bilder som etsat sig fast på mina näthinnor som bara är fantasi också, så det är enkelt att välja beroende på vad jag vill få ut av det.
Men är du nöjd med dina lättklädda bilder så kika på dom du
Det säger ändå inget om hur stark eller inte stark ens sexualitet är, bara vad man gillar att titta på...
Citera
2020-09-03, 22:32
Medlem
Rickenbacker69s avatar
Spara bilder, varför skulle man göra det? Vill man ha porr så finns hela jävla Internet att tillgå med ett klick. Dessutom tycker jag nog att fantasin funkar bättre, plus att man slipper bli porrskadad.

Har jag några enstaka bilder sparade så är det bara bilder på sådana jag faktiskt legat med, inte random tonåringar från nätet. Betydligt sexigare att titta på en bild när man samtidigt kan minnas hur det kändes att röra vid personen ifråga.
Citera
2020-09-04, 16:23
Medlem
MsBetrayeds avatar
Jag brukar nu och då göra en lista på papper(lätt att förstöra för gott) där jag antecknar mina älskare, info om hur bra de är, snoppstorlek och allmänt omdöme. Kul att hitta listan efter ett tag och se om det fortfarande stämmer.
Citera
2020-09-04, 17:31
Medlem
Jag har liknande men på ex och kk:s. Riktigt smarrigt att bläddra ibland.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in