• 1
  • 2
2022-01-24, 19:50
Medlem
scoremaxs avatar
Jag kommer ihåg en tävling jag var på (tror det var i Trollhättan), Han var väldigt loj och gick istort sett bara och duckade.
Med bravur...men han gick aldrig på offensiven.

Jag fattade ingenting, då jag förväntat mig stordåd.

Det Visade sig Att det var tydligen så att hans bil/buss hade krockat ganska rejält på vägen till tävlingen..
Citera
2022-01-24, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Vet inte/kommer inte ihåg. Men på klubben han hade ihop med Thomas på Kvarngatan kördes det väl WTF har jag för mig, men du kunde säkert få dig en lektion i ITF också om du tjatade.

Hur bra var han rent generellt som fighter? Det är ju lätt att hypa någon som mest vunnit i öppna tävlingar och TKD.

Om du ska jämföra honom med andra svensk kampsportare gällande nivå, är han typ Jörgen kruth, paolo roberto? Eller högre?
Citera
2022-01-24, 20:05
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Jag kommer ihåg en tävling jag var på (tror det var i Trollhättan), Han var väldigt loj och gick istort sett bara och duckade.
Med bravur...men han gick aldrig på offensiven.

Jag fattade ingenting, då jag förväntat mig stordåd.

Det Visade sig Att det var tydligen så att hans bil/buss hade krockat ganska rejält på vägen till tävlingen..

Just det, det där kommer jag ju ihåg nu när du säger det. Körde de inte av vägen förresten? Har för mig att Thomas var med i bilen också.

Citat:
Ursprungligen postat av LuminousChrome
Hur bra var han rent generellt som fighter? Det är ju lätt att hypa någon som mest vunnit i öppna tävlingar och TKD.

Om du ska jämföra honom med andra svensk kampsportare gällande nivå, är han typ Jörgen kruth, paolo roberto? Eller högre?

Ingen aning, har inte den kunskapen så jag kan avgöra sånt.
Citera
2022-01-24, 20:07
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Just det, det där kommer jag ju ihåg nu när du säger det. Körde de inte av vägen förresten? Har för mig att Thomas var med i bilen också.

Ingen aning, har inte den kunskapen så jag kan avgöra sånt.

Ja någonting sådant.
Men det var vad som sades, jag vet inte 100%
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här