2020-09-12, 00:06
Medlem
EastClintfoods avatar
Han r nog frlten, trots sina brister som alla avskyr. Funkar bara i S.. nej.. sverige
Citera
2020-09-12, 11:28
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Han r nog frlten, trots sina brister som alla avskyr. Funkar bara i S.. nej.. sverige

Jag fick respekt fr honom nr han tog tag i sina drog-problem och jag blev glad nr det brjade g s bra fr honom eftert. Lite av en solskenshistoria.

Synd bara att han smutsar ner sitt namn med att hlla p med sdant hr skit.
Nu unnar jag honom inte en enda sportslig framgng lngre.
Knns lite synd att sga s, men jag r bara s trtt p alla dessa aktivistgrupper och dess anhngare.
Citera
2020-09-12, 17:38
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Jag fick respekt fr honom nr han tog tag i sina drog-problem och jag blev glad nr det brjade g s bra fr honom eftert. Lite av en solskenshistoria.

Synd bara att han smutsar ner sitt namn med att hlla p med sdant hr skit.
Nu unnar jag honom inte en enda sportslig framgng lngre.
Knns lite synd att sga s, men jag r bara s trtt p alla dessa aktivistgrupper och dess anhngare.

Samma hr, suck..
Citera
2020-09-15, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaskneger
Kan vi f ETT exempel dr det hnt en svart hockeyspelare?
F. borde de kasta ut honom, pundarpack har inget inom idrotten att gra.
Finns vl inte s mnga negrer i sporten, vilket s klart beror p rasism.
Citera
2020-09-15, 09:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
NEW YORK. Robin Lehner r vertygad.

Om han varit svart hade han, efter sin ppenhet om problem med droger och psykisk ohlsa, kastats ut ur NHL vid det hr laget.

Det r fr att den sortens rasism finns som manifestationer som den vi just genomfrt behvs. Men det var bara brjan. Mer mste gras, sger Vegas Golden Knights svenske mlvaktsstjrna till Sportbladet.

Klla: https://www.aftonbladet.se/sportblad...tkastad-ur-nhl

Vad anser ni om att en vit man erknner sitt privilegium som just en VIT man? Varfr har mnga vita svrt att se detta?

Av ngon anledning gjorde det hr mig berrd och ledsen att man som svart person ska behva g igenom sdant bara fr att man har mrkare hudpigment. Det r sinnessjukt.
r det s konstigt att vita r bttre p ishockey? Afrikaner har ingen is i afrika, dremot ken som de kan springa igenom och jaga en antilop eller liknande.
Drfr r afrikaner bra p att springa men inte p skridskor.
Vita har privilegiumet att det finns is p backen i vra hemlnder.
Och det r vad du vill f till rasism.

k tillbaka till afrika.
Citera
2020-09-15, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmallBuilder
Finns vl inte s mnga negrer i sporten, vilket s klart beror p rasism.
Sjlvklart, negrer vill inget hellre n att ka skridskor.
Citera
2020-09-15, 21:35
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh
r det s konstigt att vita r bttre p ishockey? Afrikaner har ingen is i afrika, dremot ken som de kan springa igenom och jaga en antilop eller liknande.
Drfr r afrikaner bra p att springa men inte p skridskor.
Vita har privilegiumet att det finns is p backen i vra hemlnder.
Och det r vad du vill f till rasism.

k tillbaka till afrika.

Om du tror att det r vad det handlar om s har du bristande lsfrstelse, s jag ska inte ens bemda mig att starta en diskussion med dig.

G tillbaka till din kllare dr du hr hemma.
Citera
2020-09-15, 21:55
Medlem
KimpaKepss avatar
Serist, r det ngon som p riktigt bryr sig om av det miffot tycker och tnker?

Han var en stor Trump-supporter fr bara ett par mnader sedan, sen brjar BLM-vindarna blsa och s hoppar han p det tget som en liten bitch. Sluta skyll p din sk psykiska ohlsa.
Citera
2020-09-15, 22:30
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimpaKeps
Serist, r det ngon som p riktigt bryr sig om av det miffot tycker och tnker?

Han var en stor Trump-supporter fr bara ett par mnader sedan, sen brjar BLM-vindarna blsa och s hoppar han p det tget som en liten bitch. Sluta skyll p din sk psykiska ohlsa.

Lite s.
Han knns verkligen som en person som fljer det nya som r inne fr stunden.
Lite "nyhetens behag" ver det hela.

Nu r det BLM... sen kommer det vara ngot annat p tapeten som han direkt kommer flja och sttta.

Stackars vilsna sjl
Citera
2020-09-16, 00:21
Medlem
RudyardKiplings avatar
Haha, om PK-idioten hade fokuserat mer p hockey och inte gjort politiskt korrekta utspel kanske han tagit lite fler puckar mot Dallas. Hem med dig och knarka nu, i shit hole country Sweden. Dumjvel!
Citera
2020-09-16, 00:49
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Haha, om PK-idioten hade fokuserat mer p hockey och inte gjort politiskt korrekta utspel kanske han tagit lite fler puckar mot Dallas. Hem med dig och knarka nu, i shit hole country Sweden. Dumjvel!

Haha, skitsnack att det hade pverkat matcherna.
Citera
2020-09-16, 04:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
NEW YORK. Robin Lehner r vertygad.

Om han varit svart hade han, efter sin ppenhet om problem med droger och psykisk ohlsa, kastats ut ur NHL vid det hr laget.

Det r fr att den sortens rasism finns som manifestationer som den vi just genomfrt behvs. Men det var bara brjan. Mer mste gras, sger Vegas Golden Knights svenske mlvaktsstjrna till Sportbladet.

Klla: https://www.aftonbladet.se/sportblad...tkastad-ur-nhl

Vad anser ni om att en vit man erknner sitt privilegium som just en VIT man? Varfr har mnga vita svrt att se detta?

Av ngon anledning gjorde det hr mig berrd och ledsen att man som svart person ska behva g igenom sdant bara fr att man har mrkare hudpigment. Det r sinnessjukt.

En vit man med en rsln p 5 miljoner USD erknner att han r privilegierad.

Ok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in