De blir kränkta för det minsta lilla.... Ska ha skadestånd för att bli tillrättavisade i skolan. Ska ha rätt att utöva sin religion mitt i Brunnsparken som ska vara en plats för allmänheten att koppla av och njuta av vacker miljö.
Om en bränd koran upplevs kränkande för deras religion, vad är inte det faktum att dom torterar, våldtar och gräver ner våra ungdomar på vår kyrkogård. Man mer än skakar, man mår fruktansvärt illa av vad vi får utstå.
Nu får vi inte ens komma in i våra egna bostadsområden utan att först kontrolleras i en vägspärr av dessa "invältare"..... Dom tar mer och mer plats i vårt samhälle.... Vem är det som bestämmer i vårt land? Löwen? Muhammed?