2020-08-29, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Europa behöver en ny Adolf, så är det.
Vi har ju redan en, Adolf Löfven fast det är ju klart, han är inte på svenskarnas sida, tyvärr..
Citera
2020-08-29, 13:19
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Finner reaktioner på dylika incidenter märkliga.
Har läst Koranen, och den säger tydligt flertalet gånger att en troende inte ska låta sig provoceras, då det är upp till allah att straffa, döma etc bla bla.
Så enligt deras religion antyder deras reaktion på bristande tro på källmaterialets budskap.

(sen kan jag ju självklart förstå att man tycker det är obehagligt och att det självfallet kan tolkas som ett hot)
Senast redigerad av kangaroozzickness 2020-08-29 kl. 13:23.
Citera
2020-08-29, 13:36
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Europa behöver en ny Adolf, så är det.
Instämmer till 100%

"Händelsen är polisanmäld" skriver SVT. Polisanmäld för vad? Nedskräpning?
Citera
2020-08-29, 14:27
Medlem
Citat:
Ett rått fläskköttstycke och två skändade koraner mötte personalen vid Folkets hus i Kallinge när de kom till jobbet i dag. Attacken tros vara riktad mot arabiska kulturföreningen som hyr lokalerna för fredagsbön.
– Jag skakade när jag fick se det, säger föreningens kontaktperson Bassam Aljamil.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/blekinge/attack-mot-folkets-hus-kottstycke-och-branda-koraner-lamnades-vid-entren

Varför stannar Bassam Aljamil i Sverige eftersom han skaka för någon har förstört bok? Varför åker han inte hem för? Eller är det bidragen i Sverige som Bassam Aljamil vill ha därför han stanna och ockupera vårt land?
Fan det gick snabbare än vad jag trodde. Antog att det skulle bli fler koranskändningar men inte så här snabbt efter den första. Mycket bra jobbat 😀
Citera
2020-08-29, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flippertrollkarl
Synd att dom inte lyckades med sitt Storserbien. Hade kanske kunnat vara en tillflyktsort för oss som vill slippa jihadisterna idag.
Flytt till Ungern eller Polen ligger inte långt bort nu.
Nej serber, ungrare och polacker är bra folk. Det är lite tragiskt bara att det är länder i Östeuropa som på allvar förstått massinvandringens konsekvenser och står i frontlinjen för att försvara övriga Europa. Å andra sidan har många av de länder där invandringsmotståndet är som hårdast upplevt ockupationer o dyl, framförallt under andra världskriget så jag förstår att de har en annan attityd i den här frågan kontra det fredskadade Sverige.
Citera
2020-08-29, 14:54
Medlem
Flippertrollkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Nej serber, ungrare och polacker är bra folk. Det är lite tragiskt bara att det är länder i Östeuropa som på allvar förstått massinvandringens konsekvenser och står i frontlinjen för att försvara övriga Europa. Å andra sidan har många av de länder där invandringsmotståndet är som hårdast upplevt ockupationer o dyl, framförallt under andra världskriget så jag förstår att de har en annan attityd i den här frågan kontra det fredskadade Sverige.

Det är precis det jag säger. Jag hoppas bara att vi få svenskar som fortfarande har lite vett kvar hade varit välkomna.
Polackerna har skyddat resten av Europa från islamisk invasion många gånger. Serberna har levt bredvid skräpfolket i många hundra år. Man vet där vilken typ av folk man har att göra med, och man sväljer inte deras skit.
Citera
2020-08-29, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Fan det gick snabbare än vad jag trodde. Antog att det skulle bli fler koranskändningar men inte så här snabbt efter den första. Mycket bra jobbat 😀

Bacon ala koran hahahahha
Citera
2020-08-29, 15:10
Medlem
Zilvios avatar
Citat:
Ett rått fläskköttstycke och två skändade koraner mötte personalen vid Folkets hus i Kallinge när de kom till jobbet i dag. Attacken tros vara riktad mot arabiska kulturföreningen som hyr lokalerna för fredagsbön.
– Jag skakade när jag fick se det, säger föreningens kontaktperson Bassam Aljamil.

Vad består brottet i ?
Vilket kriminalfall är det som ska diskuteras ?
Citera
2020-08-29, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zilvio
Vad består brottet i ?

Muslimerna kommer ju förmodligen att vilja få denna händelse att vara ett ”hat brott ”

Så nåt sånt
Citera
2020-08-29, 15:19
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zilvio
Vad består brottet i ?

Bacon mot folkgrupp?
Misshandel av bok?

Allah är ett ben.
https://www.youtube.com/watch?v=pH20XOb4WjM
Citera
2020-08-29, 15:47
Medlem
happilappis avatar
Fler borde köpa koranböcker och skända dom och placera dom ute i samhällena.
Citera
2020-08-29, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mg57
Jag har tänkt ut en ny endlösung.. Biogas.

Då kan man avliva dom i industriell skala och samtidigt tänka på miljön så alla blir nöjda och allt blir frid och fröjd

en flistugg monterad på en traktor , bara ner med kropparna, sen en frontlastar eller transportband
direkt till cisternar eller helt sonika bara plöja ner det i åkern, bra gödning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in