2020-08-28, 12:56
Medlem
Jag har p sista tiden insett att jag njuter vldigt mycket och gr igng p nr jag blir smekt i ansiktet. Min pojkvn brukar smeka mina kinder, klappa mig p huvudet och rra vid mitt ansikte rent allmnt. Jag tnder extremt mycket p detta.
Ibland nr jag har hans kuk i munnen smeker han mina kkar och kinder och nr han har sprutat i min mun s mste jag ha kvar sperman dr medans han klappar mig, kysser mina kinder och viskar saker till mig innan han sger att jag fr svlja.
r detta normalt inom dom/sub-sex?
Vi har ett vldigt psykologiskt dom/sub-sexliv med ganska lite fysisk hrt sex utan mer mentalt.
Citera
2020-08-28, 13:53
Bannlyst
Det lter som vldigt tamt dom/sub-sex men sjlvklart r det normalt. Men ven om det var onormalt, varfr bry sig?
Citera
2020-08-28, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svampsamlaren
Det lter som vldigt tamt dom/sub-sex men sjlvklart r det normalt. Men ven om det var onormalt, varfr bry sig?
Haha det r inte allt vi gr. Det kan bli rtt brutalt med, men just berringen gr jag igng p extra mycket.
Varfr bry sig? Jadu det r en reflektion. Varfr reflektera ht eller vad?
Citera
2020-08-28, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jory
Haha det r inte allt vi gr. Det kan bli rtt brutalt med, men just berringen gr jag igng p extra mycket.
Varfr bry sig? Jadu det r en reflektion. Varfr reflektera ht eller vad?
Reflektera kan man gra, jag menar att man inte ska bry sig om det r onormalt eller inte. Men det gr du vl kanske inte.
Citera
2020-08-28, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svampsamlaren
Reflektera kan man gra, jag menar att man inte ska bry sig om det r onormalt eller inte. Men det gr du vl kanske inte.

Nej knappast. Jag var mer nyfiken p om det r en vanlig grej inom dom/sub
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in