Ja men vad ska de göra med pengar i kontot ens inte så att de kan sätta in 50k utan att banken ringer dig
Hmm framtiden ser svår ut för kriminella, verkar ju som att kontanterna försvinner om några år. Blir svårt om man langar och måste förklara för banken var alla swish-betalningar kommer från.
Hmm framtiden ser svår ut för kriminella, verkar ju som att kontanterna försvinner om några år. Blir svårt om man langar och måste förklara för banken var alla swish-betalningar kommer från.
Det är bara att säga att man fyllt år eller för det är Jul,eid pengar
Dree Low är inget man är intresserad av just nu eftersom det drar för mycket uppmärksamhet . Finns andra i HH som man vill åt. Frågan är vem är next från HH? Slice? rama? ilyas ?
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Slice hade vart bra för flg han e ju ledaren
Citat:
Ursprungligen postat av svenskmenorten
Bara en tidsfråga tills det sker
Citat:
Ursprungligen postat av Uppvaxtiorten
Han är avliden inom 6 månader.
Citat:
Ursprungligen postat av Ghooost111
tror att FLG kommer komma efter varje medlem i HH
Tror att nedanstående ligger löst till...
- ZIMMA ev den egentliga HH-ledaren (någon som känner till hans riktiga namn?)
- SLICE aka YONTE Jon4tan N4hom Goit3om, lite frontfigur/omslagspojke för HH...
- PJ, 4lieu J4llow, ev just nu högprofilerad
- DREE, S4lah 4bdi 4bdulle, stort symbolvärde...
- MOKO, Mukt4r 4bdi 4bdulle, Drees lillebrolla, har varit på tapeten och svider nog också mycket för HH...
Andra ni tror kan vara aktuella på menyn?
Verkar förresten som att Sulle var storebror till PJ och inte tvärt om. Har för mig att någon/ra var inne på att han var lillebror... eller så minns jag fel... PJ - P4, 4lieu J4llow (18år), HH, lillebror till Sulle SULLE, Sul4yman J4llow (21år) f d HH? ev FLG?, PJs storebror
Tror att nedanstående ligger löst till...
- ZIMMA ev den egentliga HH-ledaren (någon som känner till hans riktiga namn?)
- SLICE aka YONTE Jon4tan N4hom Goit3om, lite frontfigur/omslagspojke för HH...
- PJ, 4lieu J4llow, ev just nu högprofilerad
- DREE, S4lah 4bdi 4bdulle, stort symbolvärde...
- MOKO, Mukt4r 4bdi 4bdulle, Drees lillebrolla, har varit på tapeten och svider nog också mycket för HH...
Andra ni tror kan vara aktuella på menyn?
Verkar förresten som att Sulle var storebror till PJ och inte tvärt om. Har för mig att någon/ra var inne på att han var lillebror... eller så minns jag fel... PJ - P4, 4lieu J4llow (18år), HH, lillebror till Sulle SULLE, Sul4yman J4llow (21år) f d HH? ev FLG?, PJs storebror
Tror ni Slice kan vara backad av Bandidos/Bredängsnätverket? Nån om nämnde att han har synts på en av deras grabbar insta story.
Ja han va med på" manolosthlm" instagram, som är med i Bandidos. Men det sjukt konstiga är, att shottaz ledare Farre följer han på instagram, och ayye shottaz kommenterade farres senaste bild, och den ända som gillat kommentaren är Manolo, jag får inte ihop det... HH ligger i konflikt med shottaz/flg?????
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!