• 3
  • 4
2023-08-10, 10:21
Medlem
På senare tid har jag ofta börjat komma för fort.. Har varit sambo 1,5 år och i början fanns inte dessa problem. Nu är det ofta så att jag känner snabbt att detta kommer va svårt.. Typ kör in kuken långsamt och efter två juck känner jag att det är kämpigt. Sen tar jag det lugnt och kan hålla ut lite till. Men det är ändå kortare än jag vill. Ibland hinner hon komma ändå men inte alltid. Har liksom ingen chans att ge henne en omgång om man säger så.. Men det konstiga är att i början fanns inte dessa problem alls.
Citera
2023-08-10, 10:27
Ett generellt tips.

Försök att köra regelbunden runk typ morgon och sen eftermiddag.

Ni kommer vara kåta ändå men kuken är inte lika "upphetsad".

Detta har gjort att jag kan köra långa sessioner istället för att komma efter några minuter som nån 16 åring.
Citera
2023-08-10, 10:27
Medlem
sanningenskrigare2s avatar
Musikartisten Magnus Uggla vittnar i sin melodi 4 sekunder om egna problem med tidig utlösning. Låtens sista refräng har han löst problemen med att ha en parningskontrahent som också har snabbt till orgasm.
Nu har jag lärt mig bära mitt lyte med en ära.
För en vacker dag fick jag tag, i en flicka lika snabb som jag.
På bara fyra sekunder ligger hon nära och kramas beredd att mättas.
På fyra sekunder blir det då min pyjamas som måste tvättas.
Hitta dig en gullig partner som gillar snabba tag. Sen kan ni kela efter samlaget, som är det bästa med hela akten är givetvis när man är snäll mot varandra igen och skedas till sömns.
Citera
2023-08-10, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Ett generellt tips.

Försök att köra regelbunden runk typ morgon och sen eftermiddag.

Ni kommer vara kåta ändå men kuken är inte lika "upphetsad".

Detta har gjort att jag kan köra långa sessioner istället för att komma efter några minuter som nån 16 åring.

Kan va bra. Ibland upplever jag inte att det hjälper alls om jag runkat samma dag men ibland gör det stor nytta.
Citera
2023-08-12, 13:33
Medlem
SpontanEjakulations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanningenskrigare2
Hitta dig en gullig partner som gillar snabba tag.
Just så.

Kvalitetskvinnor, har förmåga uppskatta män som kommer tidigt. Ett kvitto, på att kvinnan är attraktiv i mannens ögon och på att mannen inte tappat det.

Män borde åtskilligt mer av sexologer bringas till insikt om att bejaka en rapp utlösning.
Citera
2023-08-12, 15:36
Medlem
Klarar du att köra 2 ggr i rad kan hon ju suga av dig lite snabbt en gång först. Sen kanske du kan köra en längre vända på andraståndet?
Citera
2023-08-20, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hej,

Har träffat en tjej ett tag nu och allt är bra. Men vi har haft sex några dagar nu, problemet är att jag kommer alldeles för fort. Oftast efter ett par juck, runt en minut. Det går bra att köra långsamt men så fort hon säger att jag ska knulla hårdare och jag gör det så kommer jag i princip.
Oerhört pinsamt nu då det hänt flera gånger, hon säger att hon inte tycker det är dåligt men jag märker ju att hon vill ha det längre.
Vad ska jag göra? Finns det saker jag kan tänka på?
Nej skit i det fortsätt ligg bara och kör en gång till det är betydligt värre med dessa killar som aldrig kommer jag säger betydligt värre för det är så förbannat tråkigt och man känner sig så oattraktiv.
Citera
2023-08-20, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpontanEjakulation
Just så.

Kvalitetskvinnor, har förmåga uppskatta män som kommer tidigt. Ett kvitto, på att kvinnan är attraktiv i mannens ögon och på att mannen inte tappat det.

Män borde åtskilligt mer av sexologer bringas till insikt om att bejaka en rapp utlösning.
Exakt jag uppskattar det betydligt mer än en som ska hålla på i evigheter.
Citera
2023-08-20, 23:06
Medlem
Full-Retards avatar
Du har inte härdat snorren genom att runka tillräckligt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in