• 2
  • 3
2020-08-26, 19:01
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Misantrop1891
Tänkte om jag kom ner till din aphjärne-nivå kanske du skulle kunna greppa resonemanget men det fungerade dessvärre inte. Synd att det här forumet numera kryllar av efterblivna småbarn som dig.

"Den mest uppmärksammade skjutningen" - Frågar igen då du tydligen måste ha hjälp. Vilken är det då enligt en vilsen själ som dig?

Ska jag för tredje gången försöka få dig att begripa vilken skjutning på krogen vid Vårväderstorget jag menar? Efter den utreeningen blev det (som jag tidigare skrev) betydligt lugnare i Göteborg. Fram till detta gängkrig nu då, sisådär 5 år senare.
Citera
2020-08-27, 02:49
Medlem
Misantrop1891s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Ska jag för tredje gången försöka få dig att begripa vilken skjutning på krogen vid Vårväderstorget jag menar? Efter den utreeningen blev det (som jag tidigare skrev) betydligt lugnare i Göteborg. Fram till detta gängkrig nu då, sisådär 5 år senare.
Det enda du lyckats göra är ju att tre gånger upprepa "den mest uppmärksammade skjutningen" och fått samma fråga alla tre gånger: Vilken är det?
Men eftersom du uppenbarligen själv bara kan referera till den som det, utan att specifiera något så kommer vi inte längre. Varför skriver du inlägg öht. när du varken kommer med information, svarar på frågor, eller ens har en aning om vad du skriver. Du tycker alltså att det "lugnat ned sig" de senaste 5 åren i Biskopsgården? Har jag fattat din känsla då? Problemet är att din känsla icke överensstämmer med verkligheten. Har du hört talas om Vår bar och krog skjutningen? Definitionen av lugnt... verkligen..
Citera
2020-08-27, 12:11
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Misantrop1891
Det enda du lyckats göra är ju att tre gånger upprepa "den mest uppmärksammade skjutningen" och fått samma fråga alla tre gånger: Vilken är det?
Men eftersom du uppenbarligen själv bara kan referera till den som det, utan att specifiera något så kommer vi inte längre. Varför skriver du inlägg öht. när du varken kommer med information, svarar på frågor, eller ens har en aning om vad du skriver. Du tycker alltså att det "lugnat ned sig" de senaste 5 åren i Biskopsgården? Har jag fattat din känsla då? Problemet är att din känsla icke överensstämmer med verkligheten. Har du hört talas om Vår bar och krog skjutningen? Definitionen av lugnt... verkligen..

...och vad hände efter den skjutningen menar du? Är det 5 år sedan nu?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in